Ads

The trailer for the second season of "Reacher" has been released

07 Nov
Toshyak
The project from the writer of "Prison Break" and "Lie to Me" will return on December 15.

Amazon Prime has released a trailer for the second season of "Reacher", based on the works of Lee Child. The premiere of the continuation of the action movie, showrunner of which is Nick Santora, screenwriter of "Prison Break" and "Lie to Me", will be held on December 15. On that day, three episodes of the new season will be released at once, and the second part will have a total of eight episodes.

The first season was based on the series' debut novel, "Death Floor". Former military policeman Jack Reacher finds himself in the town of Margrave, Georgia, where he is accused of committing a murder. While Jack tries to prove his innocence, a conspiracy begins to unfold, to fight which Reacher will need a sharp mind and strong fists.

In the second installment, Jack learns that members of his Special Investigation Squad are being tortured one by one and some of them are being killed. Then Reacher reunites with three former coworkers and begins to investigate. Together they will try to figure out who betrayed them and protect the members of the unit.

Add the TV series "Reacher" to your list

Discuss this news

Almostberuehmt
Almostberuehmt
PRO
07 Nov 2023, 19:55 #
Выглядит мощно!
Ждём изо всех сил! 😎🤗
Reply
+14
Show
who liked?
ZRaoulDuke
ZRaoulDuke
PRO
07 Nov 2023, 21:05 #
Я уже писал в комментах к сериалу, что этот Ричер больше похож на великана из книг, чем низкорослый Круз, и сюжет не может пострадать, если будут придерживаться книг. К слову именно в эти дни читаю кажется 11 книгу серии "Сплошные проблемы и неприятности". По 2-3 штуки в год из серии читаю, лет через 5 закончу написанное на настоящее время ))))
пс. А сериал получился топ!
Reply
+11
Show
who liked?
ZRaoulDuke
ZRaoulDuke
PRO
07 Nov 2023, 23:18 #
@ZRaoulDuke: Хах, только сейчас добрался посмотреть трейлер 2 сезона. А сезон то оказывается как раз по книге. которую я сейчас читаю! Вот это совпадение! ))
Reply
Show
who liked?
id1081158
id1081158
07 Nov 2023, 21:56 #
Дождались! Очень не хватает брутальных боевиков на тв.
Reply
+9
Show
who liked?
Mechtaev
Mechtaev
07 Nov 2023, 23:42 #
Бескомпромиссный бугай, бывший офицер военной полиции, снова будет вершить правосудие, убивая и нанося увечья плохим парням! Это мы ждем с нетерпением!
Не одному Шеридану же снимать мужские шоу!
Reply
+8
Show
who liked?
kiprian_zhurov
kiprian_zhurov
08 Nov 2023, 06:19 #
Первый сезон очень понравился, такой крепкий добротный боевик с фактурным актером на главной роли👍
Reply
+8
Show
who liked?
Gordey
Gordey
08 Nov 2023, 06:35 #
Трейлер агонь!! Очень жду!!
Reply
+3
Show
who liked?
NickPaulson
NickPaulson
PRO
08 Nov 2023, 08:55 #
Потрясающая новость, очень ждал этого
Reply
Show
who liked?
6o4ka
6o4ka
PRO
08 Nov 2023, 09:11 #
А Райан всё равно лучше)
Reply
-1
Show
who liked?
Дауншифтер495
Дауншифтер495
08 Nov 2023, 11:05 #
Очень хорошо, а то я чуть уже книги не начал читать, но вовремя вспомнил, что мне очень понравился сериал и лучше я буду ждать его
Reply
Show
who liked?
dimasil
dimasil
PRO
11 Nov 2023, 12:00 #
Это мы ждём, это мы смотрим)) любимый герой, любимое шоу.
Reply