Ads

s06e03 — Rock and Hard Place

Better Call Saul — s06e03 — Rock and Hard Place

My rating

Rate
Rate the shows you've watched and get up-to-date recommendations
4.766
MyShows
(2 192)
Duration: 50 min.
Released: 25.04.202226.04.2022 04:00
Watched by: 19 81722.04%
6 season
s06e03
s05e09 - Bad Choice Road
s05e10 - Something Unforgivable
s06e01 - Wine and Roses
s06e02 - Carrot and Stick
s06e03 - Rock and Hard Place
s06e04 - Hit and Run
s06e05 - Black and Blue
s06e06 - Axe and Grind
s06e07 - Plan and Execution

Discussion of the 3 episode of the 6 season
Discuss this episode
251

margafred
margafred
26 Apr 2022, 05:13 #
Nacho!!! To the last, I hoped that he and Mike would have a secret plan and he would be able to avoid such a fate. The character has a very sad line. All his actions were just for the sake of getting out of this business, and still it didn't work out. Well, let's hope Mike takes care of his dad. And what a speech at the end! Well, it's a pity!!! Probably the creators decided that a happy ending with Jesse is enough. There is still a chance that Saul will have a more or less bright ending, although I doubt it very much
Reply
Show
who liked?
+417
Malsagov
Malsagov
26 Apr 2022, 11:00 #
@margafred: do you think Saul will be killed and he won't star in "Breaking Bad"?))
Reply
Show
who liked?
+140
dotcomrunet
dotcomrunet
26 Apr 2022, 11:10 #
@Malsagov: he was smarter and had already managed to film, now you can kill him.
Reply
Show
who liked?
+130
margafred
margafred
26 Apr 2022, 14:22 #
@Malsagov: I was referring to the finale of the Saul line, and not specifically the finale of this series, given that we were shown footage after the end of the BB.
Reply
Show
who liked?
+79
Malsagov
Malsagov
26 Apr 2022, 23:52 #
@margafred: I got it, just kidding)
Reply
Show
who liked?
+23
GritsanY
GritsanY
26 May 2022, 22:54 #
@Malsagov: Yes, it turns out that both series are part of the MCU multiverse and are in different worlds. In this, Saul was killed at the end and Walter never met Fring :)
Reply
Show
who liked?
+16
id70201890
id70201890
26 Apr 2022, 15:07 #
@margafred: He was a bandit, he chose this path himself. I could honestly work for my father and live in peace. But he wanted easy money. So everything is natural, all bandos have one way - to the grave or to prison
Reply
Show
who liked?
+85
margafred
margafred
26 Apr 2022, 15:20 #
I totally agree. You just get into the character, even the bandit, and it's still a pity when such an ending.
Reply
Show
who liked?
+207
exSqq
exSqq
PRO
26 Apr 2022, 17:43 #
@margafred: it's called the actor coped with his role
Reply
Show
who liked?
+232
workglpr
workglpr
02 May 2022, 09:36 #
@id70201890: He couldn't live in peace!!! They would have done business with their father, and with the father's concept of "right" actions in this world and honesty, one way or another they would have faced a cartel protecting their business. It would have been a long time since both of them were gone
Reply
Show
who liked?
-16
slavash
slavash
08 Jun 2022, 08:48 #
@exSqq: yes, this is the best role of Michael Mando since Vaas.
Reply
Show
who liked?
+27
Nonelementary
Nonelementary
21 Feb 10:33 #
@id70201890: Не надо путать Начоса с Джесси и рассуждать про "выбор пути". Если у кого выбор был, так это у Пинкмана — он сыночек белых американцев из благополучной семьи и снаркоманился по собственной воли. А Начо — сын мигранта, который даже по английски не бум бум. У них перспективы в жизни мягко говоря разные. Вам в ББ наглядно показали, что такое честный труд: Уолтер Уайт, гениальное дарование, утром в школе преподает за копейки, а вечером машины моет и то концы в концами сводит. А Начо бы пошившиком обивки в салон заебись себе бы жизнь обеспечил, ага. Я уж молчу о том, как малолетки в банды попадают изначально, что также было показано в ББ. Вспомните, как ребенок из банды завалил Комбо в качестве проверки. Думаете с Начо как то по другому было в его 13-14 лет? Такие наивные вещи пишете, честное слово
Reply
Show
who liked?
+3
id70201890
id70201890
21 Feb 11:04 #
@Nonelementary: Наивные вещи =) То есть пошивщиком обуви ему быть западло и поэтому нужно идти в бандиты, правильно понимаю?
Reply
Show
who liked?
-1
Nonelementary
Nonelementary
21 Feb 11:12 #
@id70201890: западло — это уже вопрос второстепенный. Когда ты попал в банду малолеткой, и во взрослом возрасте тебе вправило мозги, выйти уже просто так не получится. Начо это ж как раз такой пример. Он хотел, но уже не мог — только ногами вперед или через труп Гектора. Это не вопрос выбора
Reply
Show
who liked?
+3
id70201890
id70201890
21 Feb 11:22 #
@Nonelementary: а можно и не попадать в банду малолеткой, представляешь? Или это тоже наивно и все дети эмигрантов обязательно становятся преступниками. Выбор у него был всегда и он его сделал и никакой жалости к нему не испытываю
Reply
Show
who liked?
-2
Nonelementary
Nonelementary
21 Feb 12:20 #
@id70201890: да, чел, прикинь — дети за свои поступки и за свой "выбор" не отвечают. Вот так чудеса. И поэтому же не преследуются по закону. Ты конечно можешь иметь другое мнение, но мнение как дырка в жопе, как говорится. Как возглавишь власть в какой-нибудь стране и начнешь наказывать детей за бандитизм, дай знать.
Кого ты там жалеешь или не жалеешь, мне тоже как то все равно, я просто оспариваю тезис. Начо в осознанном возрасте как раз сделал выбор в сторону мирной жизни и хотел из картеля свалить — этим он выгодно отличается от тех же Боттикера, Пинкмана, Хайзенберга, даже Сола, которые на свой итог нарвались закономерно. Даже Ким в мутные схемы лезет. А Начо тут буквально единственный персонаж, кто наоборот пытается из криминала выкарабкаться. Тем и трагичен его финал, что у него не получилось. Чуешь разницу?
Reply
Show
who liked?
+3
id70201890
id70201890
21 Feb 13:06 #
@Nonelementary: "дети за свои поступки и за свой "выбор" не отвечают" У тебя каша в голове, чувак, детишки ещё как отвечают за свои поступки и ты не поверишь во всех странах их наказывают за бандитизм. Начо отпетый бандос который грабил, убивал, но теперь вдруг решил завязать с преступностью и все должны его пожалеть и простить? Это так не работает.
И ̶т̶р̶а̶г̶и̶ч̶н̶ы̶й̶ логичный финал для него закономерен, собаке собачья смерть
Reply
Show
who liked?
-4
Nonelementary
Nonelementary
21 Feb 13:55 #
@id70201890: не жалей и не прощай. я тебя призываю что ли?
Окей, я не четко выразилась про наказание: наказание наказанию рознь. У нас по ук рф ответственность наступает с 16 лет, а по отдельным статьям с 14. Зачем это разделение нужно, если по твоему ребенок в любом возрасте способен осознать последствия и понести ответственность за свои поступки? Если 10-летнего мальчика вербуют в банду — ты называешь это его "выбором"? Если да, то — ну охуенно, че. Больше тут нечего сказать
Reply
Show
who liked?
+2
id70201890
id70201890
21 Feb 14:34 #
@Nonelementary: Ладно забей, я не пойму тебя, ты меня не понимаешь, каждый останется при своём мнении
Reply
Show
who liked?
-3
exSqq
exSqq
PRO
26 Apr 2022, 17:42 #
@margafred: BB has clearly shown what happens to people who have associated themselves with the drug world. A happy ending with Jesse is justified by the fact that he suffered a lot in BB, despite all his ailments.
Reply
Show
who liked?
+78
Alfonso
Alfonso
26 Apr 2022, 06:25 #
Comment has been deleted
Qtilla
Qtilla
26 Apr 2022, 07:50 #
The era is gone..
Reply
Show
who liked?
+99
dotcomrunet
dotcomrunet
26 Apr 2022, 10:59 #
It's a great episode and the speech at the end is great.
Reply
Show
who liked?
+180
Nog
Nog
26 Apr 2022, 11:02 #
Nacho left, of course, not in the way he would have liked, but on his own terms, few in his world succeed.
Reply
Show
who liked?
+251
workglpr
workglpr
02 May 2022, 09:37 #
@Nog: It's a pity that I didn't try to take more with me
Reply
Show
who liked?
+32
5richi5
5richi5
02 May 2022, 22:48 #
@workglpr: then the father would have been killed in revenge, most likely
Reply
Show
who liked?
+112
Digital_Jihad
Digital_Jihad
11 May 2022, 16:59 #
@5richi5: I wonder what's going to stop the cartel from killing dad now (except Mike)
Reply
Show
who liked?
+9
Ctixia
Ctixia
12 May 2022, 09:21 #
@Digital_Jihad: Nothing, but why does the cartel need him now? Just revenge? So Nacho is dead, why take revenge on him already. Self-satisfaction? Hector has already abused Nacho's body. And what other reason could there be to kill my father now?

And I still remember about the fake documents of my father that Mike had left. I really hope he sends him away from Albuquerque.
Reply
Show
who liked?
+59
crazybee
crazybee
17 May 2022, 01:34 #
@Ctixia: dad didn't want to go anywhere with his son alive, and now even more so
Reply
Show
who liked?
+20
workglpr
workglpr
17 May 2022, 16:47 #
@5richi5: That's right too
Reply
Show
who liked?
+2
slavash
slavash
08 Jun 2022, 08:55 #
@Ctixia: The cartel is really not interested in some leftist old man, but Hector could have remembered Nacho's father even that "disrespectful" conversation with him. But Hector, fortunately, is not in that condition.
Reply
Show
who liked?
+25
stallex
stallex
19 Jun 2022, 13:19 #
And how could he take someone with him if all the characters are involved in the subsequent BB?
Reply
Show
who liked?
+14
Cavelier
Cavelier
26 Apr 2022, 11:30 #
Nacho was a pawn and a bargaining chip of the big players in the beginning, but in the end he showed everyone, including Gus and Mike, that he had more balls than all the others combined
Reply
Show
who liked?
+244
vs40
vs40
26 Apr 2022, 11:35 #
And then "chicken man" started laying bricks instead of eggs.
Reply
Show
who liked?
+507
Ctixia
Ctixia
29 Apr 2022, 21:52 #
@vs40: a great cast, emotions are conveyed not even by the movement of muscles, but simply by a glance.
Reply
Show
who liked?
+207
goose
goose
26 Apr 2022, 12:20 #
Nacho Juan shouldn't have sniffed(

A wonderful but sad series
Reply
Show
who liked?
+82
Логин_уже_занят
Логин_уже_занят
26 Apr 2022, 15:34 #
@goose: If he had smacked Juan, then Mike would have killed him. He decided to leave on his own terms.
Reply
Show
who liked?
+21
SurAlex
SurAlex
PRO
27 Apr 2022, 04:54 #
You can't, Bolsa was in BB. Otherwise, the screenwriters would have allowed it, I think.)
Reply
Show
who liked?
+41
megapilus
megapilus
PRO
29 Apr 2022, 00:21 #
@goose: yes, there were untouchables all around
Reply
Show
who liked?
+58
slavash
slavash
08 Jun 2022, 09:02 #
@megapilus: Yes, I don't like prequels for that. In such scenes, the tension is greatly reduced when you know the fate of almost all the characters.
Reply
Show
who liked?
+18
dominatorik
dominatorik
PRO
31 Aug 2023, 07:23 #
@slavash: it would be cool to watch Saul first, and then breaking bad, but you can't bring your memory back((
Reply
Show
who liked?
+5
blindAvocado
blindAvocado
26 Apr 2022, 13:22 #
With the appearance of Lalo, Nacho went further and further into the background. In the end, the writers just didn't know what to do with him, Mando played perfectly, but I still didn't get full satisfaction from such a finale of his arc.

Now the meaning of Saul's phrase in the grave "It wasn't me, it was Ignacio, did Lalo send you?" is even more mysterious. After all, at least 5 years have passed between these events
Reply
Show
who liked?
+65
Dualshock777
Dualshock777
26 Apr 2022, 22:58 #
@blindAvocado: Approximately 4 years have passed between the events. In general, Sol could never find out the truth about the fate of Lalo, or about the fate of Nacho in BB. But I think it's still worth waiting for the end of the series to understand exactly whether the authors will reveal the meaning of this phrase, or we have been clinging to it for several years in vain)
By the way, I do not agree that Nacho was pushed into the background, in the first three episodes of the season he was given almost the main role. And hardly another end was waiting for him, because a happy ending would be somehow unconvincing.
What you can't argue with is that Mando is amazing)
Reply
Show
who liked?
+127
RabbitInTheCity
RabbitInTheCity
01 May 2022, 01:32 #
@Dualshock777: By the way, the fact that Sol found out about Lalo's "death" here, and BB believes that he is alive and poses a threat, perhaps suggests that they will cross paths again this season.
Reply
Show
who liked?
+65
Dualshock777
Dualshock777
03 May 2022, 21:21 #
@RabbitInTheCity: Yes, that's a good point)
Reply
Show
who liked?
+4
Stalker_inc
Stalker_inc
26 Apr 2022, 23:01 #
@blindAvocado: It's likely that Saul never found out the end of Ignacio's story.
Reply
Show
who liked?
+95
Landen
Landen
27 Apr 2022, 00:59 #
@blindAvocado: tell me the series and timecode with this phrase, if possible. Thank you in advance.
Reply
Show
who liked?
-5
KiR1l
KiR1l
27 Apr 2022, 09:16 #
В youtube ищется легко. First appearance saul goodman
Reply
Show
who liked?
+8
Lena_pelena
Lena_pelena
20 Sep 2022, 18:10 #
Ahhh, in what episode was it approximately or under what circumstances would you remind me? I don't remember anything at all((
Reply
Show
who liked?
Ctixia
Ctixia
26 Oct 2022, 00:58 #
@Lena_pelena: if you're talking about BRBA and the phrase "It wasn't me, it was Ignacio, did Lalo send you?", then, as far as I remember, this is the episode of the same name in season 2 - Better call Saul.
Reply
Show
who liked?
exterminate3
exterminate3
PRO
26 Apr 2022, 15:14 #
I'm crying, Nacho didn't deserve this ending. I read that because of Nacho's death, Mike's position at bb is now even clearer, when he kept trying to dissuade Jesse from participating in Walt's criminal plans. He couldn't save either his son or Nacho :(
Reply
Show
who liked?
+232
Harlequin_Jester
Harlequin_Jester
26 Apr 2022, 15:32 #
Although incredibly sad, but a wonderful series. Nacho was literally sent to the slaughter (which caused a sharp rejection of Gus, but the character did not become less developed and qualitatively prescribed, of course), leaving no chance, no matter how much he tried to run and hide. A tragic death, hopeless, but, as they said earlier, he left on his own terms, even being caught between two fires. Whoever a person is, he should not die because of other people's interests and benefits.
Michael Mando is incredibly talented, let him get more worthy projects!

PS now we can only hope that at least Lalo will last longer in the season.
Reply
Show
who liked?
+121
Фаталь
Фаталь
29 Apr 2022, 02:12 #
@Harlequin_Jester: Nacho for Gus was just another pawn that could be safely sacrificed in his vindictive game-the road to the top of the cartel. A typical General who considers soldiers to be expendable, justifying it all by business. That's why the scene with Nacho's phone call to Mike is remarkable...Because Nacho knew only one person he could trust...Nacho simply despised Gus for his feigned attitude towards his own people (pseudo-work), treachery and treacherous character.
Reply
Show
who liked?
+54
Bontya
Bontya
26 Apr 2022, 15:42 #
Nacho's call to my father just broke my heart.
Reply
Show
who liked?
+208
Фаталь
Фаталь
29 Apr 2022, 02:24 #
I don't want to say anything bad about this scene, but damn, I can't help being angry at his father...he could not allow such an outcome. Because of his kicking, Nacho died in fact...the old fool dad just put his own son behind a fucking sewing studio for covers. He knew perfectly well what a cartel was and advising his son to go to the cops just signed his death sentence. Yes, Nacho's fault is in the mistake of his youth, that he stumbled by entering a dark road, but his father simply did not help him in any way and in the end pretended to be an idiot...such ugly parents usually cry over the graves of their children and forget that they had them the very next day...It is simply inconceivable how much indifference there was in the tone of the father during their conversation.
Pity Nacho, in the end he answered for everyone...with my life.
Reply
Show
who liked?
+20
Ctixia
Ctixia
29 Apr 2022, 21:57 #
@Fatal: don't be so cruel, Nacho's father is an honest man and sincerely believes that the police will help his son get out. And at the last conversation, he couldn't have known that Nacho was actually calling to say goodbye.
Reply
Show
who liked?
+92
id70201890
id70201890
29 Apr 2022, 22:09 #
@Fatal: Good logic, the son became a bandit, his father constantly persuaded him to quit, but he did not want to work honestly. As a result, the natural ending and the father is to blame?
Reply
Show
who liked?
+36
Фаталь
Фаталь
29 Apr 2022, 23:53 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-34
id70201890
id70201890
30 Apr 2022, 01:47 #
@Fatal: This is the logic of a rebellious teenager - to blame his parents for everything and not admit his mistakes. The father is a man who cannot go against his principles, only respect for such people. He provided him with the kind of life he could, not everyone can be rich in this world. And not all children from poor families go into crime, Nacho wanted easy money, he got it, but you have to pay for everything.
Reply
Show
who liked?
+36
demx
demx
30 Apr 2022, 03:19 #
@Fatal: This is the cornerstone of the series (this and BB). People with an indomitable character stick to their principles, no matter what. It applies to absolutely all the main characters.
Well, if Dad had gone somewhere, Gus would have tracked him down anyway.
Reply
Show
who liked?
+17
Фаталь
Фаталь
30 Apr 2022, 14:32 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-22
Фаталь
Фаталь
30 Apr 2022, 14:37 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-24
Ctixia
Ctixia
30 Apr 2022, 15:01 #
@Fatal: Well, they would have killed him, yes, if it hadn't been for Nacho. But according to his beliefs, the father would not have been persuaded and threatened by the cartel without his son, but would have died himself. This does not contradict the above in any way. The whole situation was not due to the "distorted morality" and irresponsibility of the father, but only on the basis of his honesty and law-abiding. This is exactly what he wanted to bring up in his son, which is why he agitated him to take an honest path. And responsibility for connection with crime is not a populist device, but the truth of life.

If words like "principle" are so unpleasant to you there, then explain, do you think that the father should have agreed to his own connection with the cartel, thereby going against himself and his beliefs? In order for the son to rise in the criminal hierarchy there, or just stay there as his own? Considering the father's desire for the son to leave there altogether.
Reply
Show
who liked?
+9
Фаталь
Фаталь
30 Apr 2022, 15:22 #
@Ctixia: There is such a thing as objective reality, and there is a subjective bubble of artificial reality inflated around society...The question is, what will you believe in, a pretty illusion or unpleasant facts? Principles are an artificially created human construct. NO ONE IN THE WORLD ADHERES TO THE PRINCIPLES 100%, then what is the use of them? And now transfer this to the reality of the series and make a comparison. Principled is an attempt to seem better, not to be better, posturing (hypocrisy) or the delusions of a narrow-minded believer (which is even worse than posturing at times, because underdevelopment). Principled people go to wars because of principle and give their lives because of principle, while other "cunning" people reap the fruits of these wars.

Dad could have done it even easier...he could transfer the business to the cartel and leave to do his other business in a state far away (on the other side of the country), cutting off all ties with his son (because of resentment, because of principles). There were a lot of options...but unfortunately, there aren't enough brains, so I'm inclined to believe that dad is just an underdeveloped sheep, and Nacho needed to throw this fool 1n1 with the cartel and not worry about his future fate, since dad's principles are more important than his son's life.
Dad's wish for his son to leave the cartel is generally funny...Everyone knows that when you join a cartel, there's practically only one way out - to the morgue...with the exception of unique cases with a request for a change of identity and the FBI's state protection under the witness protection program (but this is only for the top, and not for ordinary soldiers of the cartel like Nacho)
Reply
Show
who liked?
-19
Ohsh1t
Ohsh1t
16 May 2022, 17:28 #
@Fatal: you're piling up conclusions here. And in fact, I just tore up from the insult.

A computer with internets is also, if anything, an artificially created human construct. Will you do a good deed, disconnect from the network?
Reply
Show
who liked?
+1
Фаталь
Фаталь
17 May 2022, 16:44 #
@Ohsh1t: It was just an opinion. Everyone has their own. Someone is conformal, someone is not conformal. I expressed my opinion, many people did not like it, I was hindered. This means that it is not conformal, because MOST people think differently, I tried to explain the logic of my thoughts, and not project "insults", as it seemed to you.
I wonder if you advise everyone whose opinion you personally don't like to get drunk from the Internet?
Reply
Show
who liked?
+2
GritsanY
GritsanY
26 May 2022, 23:05 #
@demx: that's really a man of principles, yeah :)
Reply
Show
who liked?
+8
satanoid_dog
satanoid_dog
28 Jun 2022, 01:58 #
@Fatal: I explained everything in color. But they probably won't understand it here.
Reply
Show
who liked?
-3
satanoid_dog
satanoid_dog
28 Jun 2022, 02:00 #
@id70201890: Who's to blame, Jimmy Hoffa? His father did not receive it in the mail as an adult.
Reply
Show
who liked?
-5
Фаталь
Фаталь
28 Jun 2022, 10:27 #
@satanoid_dog: Yes, I am deeply disappointed by the local misunderstanding...I reread my comments, I thought maybe there was a logical error in my conclusions somewhere...
Reply
Show
who liked?
-7
id70201890
id70201890
28 Jun 2022, 10:44 #
@satanoid_dog: The father is adequate, he raised his son according to his own concepts, but he turned down the wrong path in his youth. He got involved with the wrong company or something, it doesn't matter, he deliberately chose this path himself and it's stupid to blame his father for this.
Reply
Show
who liked?
+6
Фаталь
Фаталь
20 Aug 2022, 02:44 #
@id70201890: Yes, yes, dad is very adequate, he settled in the state next to the border with one of the highest traffic jams on the planet... If he had been a really adequate person, and not a simple stupid monkey, he would have gone to Montana or Delaware...There are no Mexican drug cartels nearby, so that his son would later grow up to be a drug dealer.
Reply
Show
who liked?
-15
id70201890
id70201890
20 Aug 2022, 03:07 #
@Фаталь: Это бред. Если у сына была тяга к лёгким деньгам он и там бы стал бандосом, нет в США штатов без преступников
Reply
Show
who liked?
Фаталь
Фаталь
20 Aug 2022, 04:01 #
@id70201890: Да я вообще люблю алогичный бред писать. Что по минусам не заметно? Говоришь, что сынуля стал бы бандосом в любом месте, потому что у него какая-то тяга к деньгам? Врождённая от папаши может, ЛОЛ?
А вообще какой шанс, что Начо стал бы "бандосом" в Монтане? Он выше или ниже, чем в ГРЁБАНОМ НАРКОТРАФФИКОВОМ НЬЮ-МЕКСИКО?! Дай я отвечу за тебя... ты скажешь что в обоих штатах ШАНСЫ ОДИНАКОВЫЕ, АХАХАХАХА...логика таких людей как ты фактонепробиваемая.
Про "Нет штатов без преступников" я проорал в голосину, есть такая вещь как статистика и она показывает, где преступности больше, а где её практически не существует...настолько мал процент преступлений в них...и говорить что НЭТ штатов без преступников, ультиматизируя до такой степени, что проводишь черту РАВЕНСТВА между штатами, где по статистике преступлений в разы меньше и между штатами, где их в разы больше... просто смех.
Так что сойдёмся на том, что я несу один только БРЕД, а ты и такие как ты в этой ветке срут одними только трансцендентными умозаключениями.
Reply
Show
who liked?
-13
id70201890
id70201890
20 Aug 2022, 04:17 #
@Фаталь: Всего лишь простая логика. Статистика разная конечно. Но есть хорошая поговорка - " Свинья везде грязь найдёт"
Reply
Show
who liked?
-5
Фаталь
Фаталь
20 Aug 2022, 04:56 #
@id70201890: У Ницше, под конец жизни, который в сумасшествии мазал стены своей коморки говном, было больше логики, чем у сдешних "НЕ_СВИНЕЙ" в ветке. Я откланяюсь пожалуй, пока мне в конец не поплохело. Но вы и дальше продолжайте уверять себя плюсиками под комментами, что с вашей так называемой "логикой" всё в порядке и базируется она на чём-то исключительно неоспоримом и главное "!РАБОТАЮЩЕМ!".
Reply
Show
who liked?
-13
id70201890
id70201890
20 Aug 2022, 05:22 #
@Фаталь: Не переубедишь. Батя был норм мужик, а сынок сам виноват что стал бандосом. Можешь бомбить сколько угодно, факт остаётся фактом.
Reply
Show
who liked?
kate_archer
kate_archer
11 Nov 2022, 12:14 #
@id70201890: люди, которые ставят свои выдуманные принципы выше живых настоящих близких людей, просто конченные. Таким был Чак, и сейчас он там, где ему и место. Близкие люди - всë, что у нас есть.
Reply
Show
who liked?
-6
Логин_уже_занят
Логин_уже_занят
26 Apr 2022, 15:45 #
В сложившихся обстоятельствах такой финал для Начо лучший. Как бы сильно мне не хотелось, чтобы он выжил, но с поездки в Мексику стало очевидно, что этому не бывать. А так он ушёл сам, а не был застрелен в спину, убегая как крыса, папа Варга не будет убит и ещё напоследок всех послал от души. Для данного сериала это почти что хэппи-энд.
Reply
Show
who liked?
+175
Shafti
Shafti
27 Apr 2022, 23:18 #
@Логин_уже_занят: Мне честно говоря очень сыкотно за его батю после того что он еще и наговорил в конце, Майкл конечно дал слово, но как его сдержишь, если вся мексиканская мафия на него зуб точит а Куриный король только подозрения может создать если начнет впрегаться за батю Начо.
Reply
Show
who liked?
+3
Логин_уже_занят
Логин_уже_занят
28 Apr 2022, 04:06 #
@Shafti: это да, но я всё же надеюсь на лучший исход. Майк не смог спасти невинного (его сын, безымянный мужчина, которого убил Гектор в одном из первых сезонов), убил невинного своими руками (Вернер) и теперь по логике очень хочется, чтобы хоть раз у него получилось исправить положение.
Reply
Show
who liked?
+13
antons
antons
29 Apr 2022, 00:58 #
@Shafti: но его батя уже никому и не нужен по идее. разве что у кого-то какие-нибудь принципы сработают, но не будем забывать, что поддельный документ отца Начо у Майка - я думаю, Майк скоро его использует по назначению.
Reply
Show
who liked?
+21
crazybee
crazybee
29 Apr 2022, 12:37 #
если будет еще сцена с Майком и отцом Начо остатки моего сердца превратятся в пыль
Reply
Show
who liked?
+14
vk459618
vk459618
26 Apr 2022, 16:37 #
Comment has been deleted
mad1van
mad1van
26 Apr 2022, 18:36 #
Мне почему то казалось, что Начо был в бб.
Reply
Show
who liked?
+88
hemy
hemy
PRO
26 Apr 2022, 19:17 #
@mad1van: мне тоже)
Reply
Show
who liked?
+24
mavlytovfagiz
mavlytovfagiz
PRO
27 Apr 2022, 03:54 #
@mad1van: наверное из за Туко Саламанка)
Reply
Show
who liked?
+14
JardimFramboesa
JardimFramboesa
27 Apr 2022, 17:20 #
И мне, была уверена, что был такой герой в ВВ. Уже думала, может сюжеты параллельно развивались, но нет
Reply
Show
who liked?
+29
crazybee
crazybee
29 Apr 2022, 12:38 #
@mad1van: его дух точно там был. из-за его действий поменялась траектория многих событий и характеры персонажей - если бы не Начо, Майк вряд ли так топил за Джесси, и Гус был бы менее лоялен и к Джесси и к Уолту
Reply
Show
who liked?
+52
ReaLN_KRc4
ReaLN_KRc4
18 Jun 2022, 14:39 #
@crazybee: плюс, это именно Начо в коляску положил Гектора
Reply
Show
who liked?
+47
vk399352
vk399352
26 Apr 2022, 18:38 #
Of course, I understand that the twin brothers are still terminators, and the scene itself is very creepy, but it was very rash of my brother to lower his head into the hatch like that, if he wanted, Nacho would have shot it off like two fingers on the asphalt)
Reply
Show
who liked?
+101
id70201890
id70201890
26 Apr 2022, 18:41 #
@vk399352: Well, we have always been shown that they are not afraid of death, scumbags
Reply
Show
who liked?
+122
Pafasan
Pafasan
27 Apr 2022, 00:41 #
@vk399352: ну, они явно слегка туповаты. От их крутости немного отдаёт карикатурой.
Reply
Show
who liked?
+121
antons
antons
29 Apr 2022, 01:01 #
@vk399352: они просто смотрели BB, поэтому в этом сериале ещё больше ничего не боятся.
Reply
Show
who liked?
+103
nonaems
nonaems
04 May 2022, 22:17 #
@antons: Если бы они смотрели BB, то они бы опасались лысых людей, сдающих на авто задом
Reply
Show
who liked?
+65
Sethius
Sethius
14 Aug 2022, 00:06 #
@vk399352: стрелять в цистерне с горючим - очень плохая идея.
Reply
Show
who liked?
+8
HeegorSakharov
HeegorSakharov
14 Oct 2022, 00:33 #
@Sethius: цистерна явно давно стоит открытая. Там все легкие фракции давно испарились, только тяжелый мазут остался, да гудрон. Такое не взрывается и даже поджечь постараться надо.
Reply
Show
who liked?
+11
_прокурор_
_прокурор_
PRO
26 Apr 2022, 19:45 #
Серия не оставила меня равнодушной мразью
Спасибо создателям за проработанный приквел
Reply
Show
who liked?
+34
Метеора
Метеора
26 Apr 2022, 20:56 #
Как писал Роршах: «жизни, полные насилия, насилием и заканчиваются». Всё надеялась, что у Начо как-нибудь да получится избежать такой участи, но нет, не срослось… Очень жаль его отца. Наверняка даже попрощаться не дадут, а он у него единственный сын. Если просто так и зароют в пустыне, то Саламанки самая настоящая падаль – одно название, что видная семья из картеля.
Reply
Show
who liked?
+27
Jenya108
Jenya108
26 Apr 2022, 23:33 #
@Метеора: он там и остался лежать в пустыне. В первой сцене серии, когда показывали синий цветок - он вырос на месте смерти Начо. Это видно по осколку стекла и хомуту, которым скрепляли ему руки.
Reply
Show
who liked?
+175
Метеора
Метеора
27 Apr 2022, 08:17 #
@Jenya108: знаете, я почему-то восприняла этот цветок как некий символ того, что не всё ещё потеряно, что надо бороться до конца — раз этот цветок вырос в таком безжизненном месте, то и герои смогут всё преодолеть.

Наверное, мне нужно мыслить немного иными категориями, спуститься на землю в суровую реальность, где такой красивый цветок вырастает потому, что рядом есть труп и он подпитывался его микроэлементами.

Спасибо, что приземлили, иногда это необходимо.
Reply
Show
who liked?
+56
Метеора
Метеора
27 Apr 2022, 08:36 #
@Jenya108: И вот теперь меня не покидает мысль, что Начо стал этим цветком. Мы все собираемся из крупиц мира, из мелких частей и элементов, а когда умираем, тоже расщепляемся на молекулы. Эти молекулы могут трансформироваться во что-то новое, переродиться в другом предмете: дереве, цветке, траве, чём-то ином.

Раз после Начо остался такой красивый цветок, значит и его душа тоже была красивой. Если, конечно, верить в душу и её перерождение после смерти. Я верю. От этого ещё больнее от смерти Начо.
Reply
Show
who liked?
+42
Jenya108
Jenya108
27 Apr 2022, 19:00 #
@Метеора: думаю, что на самом деле не всё потеряно, и герои смогут всё преодолеть, но просто в следующей жизни) И цветок вполне может иллюстрировать эту мысль.
Как раз, если верить в перерождение, то учитывая, что Начо пожертвовал собой ради спасения отца, в следующей жизни у него должно быть поменьше боли.
Так что, дорогая Метеора, повода для грусти нет 🙌🏼
Reply
Show
who liked?
+11
ChrisRedfield
ChrisRedfield
17 May 2022, 11:24 #
Comment has been deleted
eternity888
eternity888
16 Aug 2022, 18:38 #
@Jenya108: Phacelia campanularia если кто захочет посадить. Мне показалось что поодаль ещё и кости были. Так что его даже не закопали.
Reply
Show
who liked?
+8
Roh
Roh
19 Aug 2022, 20:09 #
@eternity888: Очень ему подходит.
(вспомнился татарник из "Хаджи-Мурата")
Reply
Show
who liked?
Kloun
Kloun
26 Apr 2022, 22:10 #
Him? You think... the chicken man? What a joke. Alvarez has been paying me for years... years. But you know what? I would've done it for free, because I hate every last one of you psycho sacks of shit. I opened Lalo's gate and I would do it again. And I'm glad what they did to him. He's a soulless pig and I wish I killed him with my own hands. And you know what else, Hector? I put you in that chair. Oh, yeah. Your heart meds? I switched them for sugar pills. You were dead and buried, and I had to watch this asshole bring you back. So when you are sitting in your shitty nursing home, and you're suckin' down on your jello night after night for the rest of your life, you think of me. You twisted fuck!
Reply
Show
who liked?
+80
Djigman
Djigman
27 Apr 2022, 15:10 #
@Kloun: And know what, Hector? I watched you having a stroke. I was there. And I watched you having a stroke. I watched you overdosing and having a stroke. I could have saved you. But I didn't.
Reply
Show
who liked?
+19
Stalker_inc
Stalker_inc
26 Apr 2022, 23:05 #
Показалось немного странным решение Начо лезть в бочку, которая стояла на самом виду возле дороги. Я бы тоже на месте братьев проверил бы её в первую очередь. А если бы там не оказалось жижи на дне?

Но завершение истории Игнасио всё равно достойное.
Жаль только, что сраный Нетфликс проспойлерил всё ещё в начале серии своим "Suicide warning" =(
Reply
Show
who liked?
+76
Landen
Landen
27 Apr 2022, 01:01 #
@Stalker_inc: сценаристы очевидно придумали жижу, а потом уже и бочку. Вот и связали все воедино в такой вот странный сюжетный ход)
Reply
Show
who liked?
-10
Lind0
Lind0
PRO
27 Apr 2022, 10:29 #
@Landen: мне показалось, что есть в этом некий символизм - Начо лезет в жижу, а потом отмывается от неё на сервисе как может. Но самому это плохо удается и механик даёт ему белую тряпку. А затем оставляет ему свои грязные во всех смыслах деньги в знак признательности
Reply
Show
who liked?
+81
onegin2007
onegin2007
13 May 2022, 01:25 #
@Landen:Stole the idea from "Gentlemen of Fortune"
Reply
Show
who liked?
+11
satanoid_dog
satanoid_dog
28 Jun 2022, 02:08 #
@Stalker_inc: вот кстати, а как там Нетфликс, я думал это АМС же.
Reply
Show
who liked?
-2
Ctixia
Ctixia
28 Jun 2022, 19:22 #
@satanoid_dog: АМС - транслирующий телеканал, студия - Сони, Нетфликс - дистрибьютор.
Вполне возможно, что комментатор выше просто смотрел сериал на Нетфликсе.
Reply
Show
who liked?
+3
mamkerink
mamkerink
26 Apr 2022, 23:44 #
Блять, НАЧО! НУ ПОЧЕМУ, НАХУЙ!

Пиздец. Я в щепки сломан. Я так хотел ему хэппи-энд. Это был мой Джесси, у которого тоже были шансы сбежать.

Спасибо, блять, Винс и Питер. Вы написали такое стекло что я хуею. Что же там дальше?
Reply
Show
who liked?
+84
crazybee
crazybee
29 Apr 2022, 12:42 #
@mamkerink: a literal piece of glass and))
Reply
Show
who liked?
+36
AlexWulf
AlexWulf
27 Apr 2022, 01:13 #
Ну, если Начо не пожалели, то что же с Ким сотворят
Reply
Show
who liked?
+40
id70201890
id70201890
27 Apr 2022, 13:10 #
@AlexWulf: Здесь конечно все варианты возможны, но ставлю на то что Ким уедет. Начо всё таки бандит, сериал драматический, убить надо было кого нибудь из основных персонажей, выбрали его.
Reply
Show
who liked?
+34
antons
antons
29 Apr 2022, 01:05 #
@id70201890: не то, чтобы выбрали... приличную часть персонажей нельзя трогать и даже серьезно калечить нельзя :)
Reply
Show
who liked?
+25
satanoid_dog
satanoid_dog
28 Jun 2022, 02:10 #
@AlexWulf: Ооо, я жду и надеюсь на гор хорроркор какой-нибудь в стиле картеля, вот бы вот бы.
Reply
Show
who liked?
-1
Djigman
Djigman
27 Apr 2022, 15:04 #
НАЧО! NOOOOOOOO!

Многозначительно киваю всем вышеотписавшимся
Reply
Show
who liked?
+16
brockway
brockway
27 Apr 2022, 22:32 #
Жалко Начо, очень его жалко. До последнего надеялся, что все с ним будет хорошо и он сможет сбежать.
Reply
Show
who liked?
+26
anastasiaaaaaa
anastasiaaaaaa
28 Apr 2022, 01:41 #
Как же жалко Начо...
Reply
Show
who liked?
+14
apb48
apb48
28 Apr 2022, 02:17 #
Гектор расстреливающий труп Начо, запредельная мерзость😝. Правильно, он высказался, обо всём семействе Саламанки, особенно порадовало пожелание Гектору, чтобы он до конца жизни думал о нём сидя в инвалидном кресле, в доме престарелых.

Хоть и очень грустный финал серии, сцена с цистерной, напомнила старый советский фильм "Джентльмены удачи"
Reply
Show
who liked?
+70
Sirogabober
Sirogabober
28 Apr 2022, 20:34 #
@apb48: а мне фильм какой-то, название уже не вспомню. Парень считал что на нем "жучок" и его могут отслеживать. Побрился налысо и залез в выгребную яму уличного туалета. Те кто его искали туда заглянули, а его нет
Reply
Show
who liked?
+8
Bairum
Bairum
28 Apr 2022, 20:44 #
@Sirogabober: "Охотники за головами" норвежский 2011 года с Николаем Костером-Вальдау и Акселем Хенни
Reply
Show
who liked?
+21
MII
MII
30 Apr 2022, 07:56 #
@apb48: А сколько возни должно быть, чтоб Гектор пострелял, у него же только один палец работает.
Reply
Show
who liked?
+24
Vovka_BC
Vovka_BC
03 May 2022, 00:27 #
@MII: а руку он Гасу как подавал?
Reply
Show
who liked?
MII
MII
04 May 2022, 18:50 #
@Vovka_BC: Плечо работает, а не кисть, иначе зачем алфавит со звоночком, бери бумажку, да пиши.
Reply
Show
who liked?
+12
DixonsWings
DixonsWings
PRO
28 Apr 2022, 08:38 #
Fucking Nacho, what a cool character was (((( I really wanted him to get out, but probably in such a world it's unrealistic. Despite everything, I believe that he died with dignity and on his own terms.
Reply
Show
who liked?
+37
Derdenissimo
Derdenissimo
28 Apr 2022, 11:08 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-33
TheHeretic
TheHeretic
28 Apr 2022, 21:47 #
@Derdenissimo: это и создает нужный нам диссонанс, дабы полностью ощутить вкус происходящего и спектр эмоций.
Reply
Show
who liked?
+26
antons
antons
29 Apr 2022, 01:10 #
@Derdenissimo: кажется, нам, наоборот, дают передохнуть от напряжения и переживания. вполне себе оправданный ход. мне нравится так.
Reply
Show
who liked?
+25
freetushkan
freetushkan
28 Apr 2022, 11:19 #
Интересно, не аукнутся ли Майку такие вольности, ведь они с Начо отправили сценарий Гуса в утиль?
Reply
Show
who liked?
-9
antons
antons
29 Apr 2022, 01:11 #
@freetushkan: *спойлер* не аукнется. не скажу, откуда знаю )
Reply
Show
who liked?
+22
freetushkan
freetushkan
19 May 2022, 03:38 #
@antons: не, я тоже смотрел бромбарий))
Но речь ведь не обязательно о трупе.
Reply
Show
who liked?
freetushkan
freetushkan
03 Aug 2022, 03:28 #
За что минусы-то?)
Теперь ведь можно даже сказать, что Гус действительно сравняет счёт, не поставив Майка в известность о своих планах, в дальнейших сериях)
Reply
Show
who liked?
-5
Ctixia
Ctixia
03 Aug 2022, 14:04 #
@freetushkan: Гус всегда соблюдает принцип "разделяй и властвуй", не посвящая во все детали планов своих подчиненных.
Reply
Show
who liked?
+5
Haven
Haven
28 Apr 2022, 15:25 #
Когда Майк сказал "давай", подразумевалась надежда что Начо начнёт палить и он его поддержит?)
Reply
Show
who liked?
+20
ogoltelo
ogoltelo
29 Apr 2022, 20:44 #
@Haven: тоже так подумала сначала ) но скорее всего, Майк просто хотел повода выстрелить и убить его без мучений.
Reply
Show
who liked?
+26
Kvazizavr
Kvazizavr
29 Apr 2022, 00:40 #
Серия очень красиво снята - особенно сцена в цестерне, когда Начо прячется в луже от близнецов. Прям 10 из 10.
Reply
Show
who liked?
+37
Фаталь
Фаталь
29 Apr 2022, 02:02 #
Сильная серия. Начо очень жалко, видно как Майк разочаровался от этого исхода, даже он надеялся на спасительную перестрелку, но Начо взял весь вес ответственности за всех на себя. Майкл Мэндо отличный драматический актёр, даже немного перетянул одеяло с Боба Оденкёрка, Джонатана Бэнкса и Рэй Сихорн.
Reply
Show
who liked?
+29
Alfonso
Alfonso
29 Apr 2022, 16:56 #
@Фаталь: ни на какую перестрелку Майк не надеялся. Судьба Начо была предрешена. Майк всего лишь страховал Начо от попадания его живым в руки Саламанок и дальнейшей мучительной смерти. Тот набор инструментов для пыток, приготовленный в домике - лишь цветочки. Мексиканские картели очень изобретательны в плане пыток. Натравить пса на гениталии жертвы, обрубить руки ноги, содрать кожу, накачав перед этим несчастного наркотой, чтоб он не откинулся слишком рано и смог всё прочувствовать - это всё участь предателей картеля.
Reply
Show
who liked?
+66
Фаталь
Фаталь
29 Apr 2022, 23:31 #
@Alfonso: Эмоции на лице Майка после самоубийства Начо говорят о другом. Советую пересмотреть этот момент.
Reply
Show
who liked?
-11
Blackly
Blackly
17 Feb 2023, 12:29 #
@Alfonso: боюсь спросить, откуда у вас такие жуткие познания 🙉 но хорошо описали)
Reply
Show
who liked?
+2
Alfonso
Alfonso
17 Feb 2023, 14:32 #
@Blackly: из интернета, конечно
Reply
Show
who liked?
+3
crazybee
crazybee
29 Apr 2022, 12:44 #
давно я так не ревела как на сцене звонка с папой
Reply
Show
who liked?
+21
direwolf312
direwolf312
29 Apr 2022, 14:38 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-20
id70201890
id70201890
29 Apr 2022, 15:10 #
@direwolf312: Начо не было в тяжких, может ты его с Туко перепутал?
Reply
Show
who liked?
+16
Alfonso
Alfonso
29 Apr 2022, 16:59 #
по напряжённости и опустошению сравнима с "Озимандием" в ББ
Reply
Show
who liked?
+19
dicaprioonelove
dicaprioonelove
29 Apr 2022, 19:55 #
Бедный Начо ((( до последнего надеялась, что Майк что-нибудь придумает...
Reply
Show
who liked?
+20
Ctixia
Ctixia
29 Apr 2022, 22:09 #
Это очень мощная серия. И в центре даже не Сол, хотя и по его линии пошло нагнетание с разоблачением и якобы смертью Лало. Начо, конечно, безумно жаль, и я даже не сразу поняла, к чему этот звонок папе... А Гектор, расстреливающий труп - особый вид мерзости.
Reply
Show
who liked?
+26
iamalexbob
iamalexbob
PRO
30 Apr 2022, 00:07 #
Звонок отцу Начо отыграл мастерски, неподдельные эмоции, мимика, мега актер. Финал серии, мягко говоря, удивил, не такую участь ждал. Ставь луйк если словил ложное воспоминание об участии Начо в ББ, мол если актер есть в ББ, то и ничего не случится с ним в приквеле.
Reply
Show
who liked?
+29
id2950794
id2950794
30 Apr 2022, 00:12 #
Мэндо как актер себя показал просто отлично! Желаю ему много интересных ролей у больших режиссеров
Reply
Show
who liked?
+44
Nikzaitsev
Nikzaitsev
30 Apr 2022, 01:12 #
Самое печальное в этом сериале то, что почти все зрители знают, что никого из главных героев не убьют (Гас, Майк, семейка Саламанка). Хотелось бы стереть воспоминания "Во все тяжкие", а затем пересмотреть оба сериала в правильной последовательности...
Reply
Show
who liked?
+19
Ginervsekupil
Ginervsekupil
30 Apr 2022, 14:23 #
Хэштег #начоживи больше не нужен, эх
Reply
Show
who liked?
+7
Bullseye0901
Bullseye0901
30 Apr 2022, 16:18 #
Естественно, серия целиком принадлежит Начо, до которого его неизбежная фелина наконец-то добралась. В принципе, это было понятно давно: в этой бесчестной игре никто не выходит победителем и даже самые ловкие, выживающие буквально в грязи и через кровь, оказываются всего лишь трупами в пустыне, о которых потом и не вспомнят. Действительно трагично и действительно грустно, но, как всегда это было в этом сериале, ясно и понятно, что так и должно было быть.

Но вообще в этом эпизоде меня цепанул ещё один момент — вопрос Хьюэлла Солу, в котором, мне кажется, и заключена вся суть этого шоу. Зачем человеку поступать так, как это делает Гудман, когда он может жить спокойно как Джимми? Но на протяжении шести сезонов мы видим, что ответа на этот вопрос, наверное, не знает даже сам МакГилл, постепенно становящийся Солом. Или, вернее, выпускающий его всё больше наружу. Зачем уже не имеет значения, важно теперь к чему это приведёт. Поэтому очень страшно за Ким, ведь последствия, судя по всему, этого Преображения скажутся именно на ней
Reply
Show
who liked?
+33
Bullseye0901
Bullseye0901
30 Apr 2022, 16:20 #
А ещё Сол, конечно, лучшее доказательство того, что знание дальнейших судеб героев никак особо не влияет на интерес к их прошлому. Ну то есть да, мы все прекрасно осведомлены, а что же случится с Солом, Майком и иными дальше, да только напряжению это никак не мешает, ведь тут важна не конечная точка, а сам путь. И это сплошной кайф
Reply
Show
who liked?
+51
satanoid_dog
satanoid_dog
28 Jun 2022, 02:13 #
@Bullseye0901: фелина?Оо
Reply
Show
who liked?
Ctixia
Ctixia
28 Jun 2022, 19:24 #
@satanoid_dog: https://myshows.me/view/episode/1810398/
A beautiful reference in the comments, actually. :-)
Reply
Show
who liked?
+3
Irish_Ethan
Irish_Ethan
01 May 2022, 00:02 #
Спрятаться от преследования в цистерне неподалёку от дороги, где оставил автомобиль - гениальное решение от Начо. Преследователю надо быть законченным идиотом, чтобы не проверить.
Reply
Show
who liked?
+15
id70201890
id70201890
03 May 2022, 09:01 #
@Irish_Ethan: ну тут уже сценаристы или режиссёр ради красивой сцены с окунанием в мазут сделали из Начо идиота, конечно так бы он убежал дальше в лес у него куча времени была
Reply
Show
who liked?
+12
dmitry1992
dmitry1992
01 May 2022, 09:59 #
Жаль Начо, колоритный был персонаж на протяжении всех сезонов.
Reply
Show
who liked?
+21
BCubbins
BCubbins
01 May 2022, 13:39 #
Адьос, Начо
Ушёл как настоящий мужчина, несмотря ни на что

И жду сюда джипег с прощальными взглядами Начо и Майка
Reply
Show
who liked?
+23
VladSlinkin
VladSlinkin
02 May 2022, 15:35 #
Он через столько прошёл ..
Reply
Show
who liked?
+9
Redopera
Redopera
02 May 2022, 20:07 #
Comment has been deleted
bucket_man
bucket_man
PRO
03 May 2022, 00:18 #
Сильно
Reply
Show
who liked?
+1
niggapig
niggapig
03 May 2022, 20:05 #
Все кроме Начо были в бб, так что вопрос был только в том как он умрет. Но все равно жалко конечно, крутой был персонаж
Reply
Show
who liked?
-10
8-bit_Jew
8-bit_Jew
PRO
05 May 2022, 07:51 #
Стекло у Начо это то же самое, что в интро показали?
Reply
Show
who liked?
+15
Ctixia
Ctixia
05 May 2022, 08:47 #
@8-bit_Jew: да. И стяжка там рядом та же.
Reply
Show
who liked?
+17
Зеленый_Чудищ
Зеленый_Чудищ
PRO
11 May 2022, 18:51 #
Не побоюсь этого слова, Начо был самым моим любимым персонажем ЛЗС ...😭
Reply
Show
who liked?
+5
onegin2007
onegin2007
13 May 2022, 01:35 #
@Зеленый_Чудищ:Первые сезоны были скучноваты, но когда появлялся Начо, то напряжение, всегда возростало.
Reply
Show
who liked?
-5
_прокурор_
_прокурор_
PRO
13 May 2022, 10:05 #
@onegin2007: кому как, мне показался приквел проработанным, ни разу скучно не было
Reply
Show
who liked?
+25
_ArxAngel_
_ArxAngel_
PRO
12 May 2022, 12:36 #
Интересно, при внесенной сумятице Начо и то что Майк лежит с винтовкой, смогли бы они всех положить?
Reply
Show
who liked?
+7
id70201890
id70201890
12 May 2022, 13:13 #
@_ArxAngel_: Смогли бы, но зачем?
Reply
Show
who liked?
Nog
Nog
12 May 2022, 13:48 #
@id70201890: а представьте, как бы все зрители охренели от такого поворота)
Reply
Show
who liked?
+21
_ArxAngel_
_ArxAngel_
PRO
12 May 2022, 20:52 #
@id70201890: Это уже другой вопрос, я к примеру предположил бы что за тем,что Майк увидел как Цыплёнок сливает тех кто оказал ему лояльность, но больше не удобен, и что в последующем не окажется ли Майк на месте Начо.
Reply
Show
who liked?
+3
_ArxAngel_
_ArxAngel_
PRO
12 May 2022, 20:53 #
@Nog: ну конечно тогда бы не было бы Во Все Тяжких, но было бы интересно посмотреть такой альтернативный финал.
Reply
Show
who liked?
+7
id70201890
id70201890
12 May 2022, 21:31 #
@_ArxAngel_: ну если представить такой альтернативный финал, то Начо и Майку пришлось бы до конца жизни прятаться от картеля, не говоря о том что они обрекут своих родственников на смерть
Reply
Show
who liked?
+1
little_gеnius
little_gеnius
22 Sep 2022, 18:11 #
@_ArxAngel_: конечно, Майк в одиночку и не стольких клал.
Reply
Show
who liked?
+4
LUXEON
LUXEON
28 Mar 23:16 #
@_ArxAngel_: They could have, but it probably would have only worsened the situation, because the cartel would have sent a bunch of people to sort it out and punish all those involved, and in the end they would have appointed new supervisors. Of course, I think that the more bandits kill each other, the fewer bandits there are, but for Mike it would not be an option.
Reply
Show
who liked?
+2
ChrisRedfield
ChrisRedfield
17 May 2022, 11:08 #
Show comment
Reply
Show
who liked?
-38
karaspunk
karaspunk
18 May 2022, 18:37 #
Прекрасная серия (как и сезон)!
Реально жаль Начо, очень симпатизировал этому персонажу...
Reply
Show
who liked?
+10
htoniceskii
htoniceskii
20 May 2022, 02:35 #
Видимо Лало будет мстить ещё и отцу Начо а Майку придётся отвечать за слова
Reply
Show
who liked?
+2
blackorb
blackorb
20 May 2022, 03:50 #
Начо жалко, несмотря ни на что. Начинал как мелкий бандос на побегушках у Туко, а вырос в трагическую фигуру.
Но мне непонятно, если Гусу нужна была смерть Начо, то почему его не убили при атаке на виллу Лало? Навести Саламанков на ложный след можно было бы опосредованно, через то же содержимое сейфа, к примеру. Да, это было бы менее убедительно, но если бы не сказочное везение Гуса, Начо поймали бы еще в мотеле и под пытками выбили бы все, что им нужно. И что бы Гус делал дальше?
В общем на мой взгляд момент мутноватый.
Reply
Show
who liked?
+3
Djimmy
Djimmy
PRO
22 May 2022, 12:16 #
@blackorb: Не убили, потому что нужен был козёл отпущения. Саламанки хоть и не самые интеллектуально одаренные ребята, но в отсутствии подозреваемых шерстить бы начали среди ближайших соратников, в число которых входит и Фринг, которому лишнее внимание не нужно. А наводка через конверт ничего бы не поменяла, потому что на карту было поставлено отмщение, от которого Начо так или иначе бы не ушел. Поэтому решили выдать местоположение Игнасио, в надежде что он погибнет в перестрелке, заодно возможно и пару Саламанок с собой захватив в страну вечной охоты.

Так то отличный план, надежный как швейцарские часы. Только Гус не учел человеческий фактор - Начо оказался гораздо умнее, чем предполагалось.
Reply
Show
who liked?
+16
blackorb
blackorb
23 May 2022, 00:49 #
@Djimmy: Ну вот именно, только звериное желание жить на тот момент спасло Начо от пленения и пыток, под которыми он практически наверняка сдал бы все пароли и явки (на тот момент он просто еще не знал, кого подставлять и что говорить Болсе и Саламанкам). И гениальный, надежный, как швейцарский сыр, план Гуса пошел бы под откос.
В общем на мой вкус мистер Фринг в этот раз сыграл более опасно, чем ему свойственно.
Reply
Show
who liked?
+5
Djimmy
Djimmy
PRO
23 May 2022, 08:12 #
@blackorb: Я думаю вариант пленения никто не рассматривал, рассчитывая либо на смерть Начо в бою (благо его и относительно приличным боекомплектом обеспечили), либо ему помогли бы уйти в мир иной до того, как Саламанки доставили бы его к себе в логово, заодно попытавшись шлепнуть в процессе и оставшихся братьев. Не зря же к мотелю приставили наружку, и судя по всему сделал это именно Густаво.

Безусловно, можно было сделать все проще и безопаснее, но тогда у Саламанка появился бы карт-бланш на подозрение кого угодно в организации покушения, включая и Фринга. А так было ясно, что крысой является их собственный человек и весь гнев в любом случае обрушился бы на внутренних врагов, а не на внешних, что в общем-то Гусу и нужно. Чем больше смуты и сумятицы в рядах Гектора, тем сильнее становится "куриный папа", желающий с ними разделаться.

Reply
Show
who liked?
+6
Djimmy
Djimmy
PRO
22 May 2022, 11:43 #
Советую Густаво don't look up, потому что на него летит огромный камень, брошенный Игнасио Варгой. Вообще удивительно, насколько поистине бессилен Фринг, что с ним не считаются даже люди, работающие на него из под палки. Самое бездарное ОПГ за всю историю современной России, которую не боялся никто.

Начо просто красавец! Не стушевался даже под дулом пистолета, выпленув все что думает о присутствующих, чтобы потом уйти самостоятельно, не доставив Саламанкам никакого удовольствия от экзекуции. Жил без страха и умер без страха.

А Майкла по настоящему жаль. Видно как он радел за Варгу, может быть до конца надеясь, что ему еще удастся сбежать. Момент не слишком эмоциональный, потому что и сам Майкл довольно сухой и непробиваемый человек, но даже разочарованного кивка головой хватило, чтобы понять, что смерть Игнасио кольнула его.

Вообще сезон пока очень бодро идет, даже без какого-то заметного экшена. Дальше должно быть еще интереснее.
Reply
Show
who liked?
+10
crazybee
crazybee
22 May 2022, 13:47 #
@Djimmy: "жил без страха" это натяжечка, мягко говоря
Reply
Show
who liked?
+21
Djimmy
Djimmy
PRO
22 May 2022, 15:30 #
@crazybee: Согласен. Но справедливости ради, он и боялся то в основном не за себя, а за своего отца.
Reply
Show
who liked?
+7
kathrine_adams
kathrine_adams
27 May 2022, 00:23 #
Ожидаемый конец для Начо, но от того не менее печальный... Три серии он изо всех сил пытался выбраться из этого дерьма, но ситуация оказалась сильнее него. И все же в последней сцене он был прекрасен в своём отвращении к этим людям, и ни Гус, ни Гектор никогда уже не забудут этого парня, особенно последний. А расстрел трупа смотрелся просто жалко, всё-равно этим уже ничего не исправить, дорогой Гектор.
Reply
Show
who liked?
+23
Azaza21
Azaza21
28 May 2022, 22:43 #
I saw a comment somewhere, I can't find it now. Mike Breaking Bad's words when he says to Jesse, it's now clear who he's talking about "You are not the guy. You're not capable of being the guy. I had a guy, but now I don't.»
Reply
Show
who liked?
+21
olekolegovich
olekolegovich
02 Oct 2023, 07:02 #
@Azaza21: скорее всего, там речь была всё-таки о Викторе.
Ну и почему вы считаете, что Майк даже спустя годы привязан к Начо больше, чем, к примеру, к своему сыну?
Reply
Show
who liked?
Cry_to_Heaven
Cry_to_Heaven
17 Nov 2023, 01:13 #
@olekolegovich: У Майка и Виктора вообще нет взаимодействий, кроме кивков. Скорее всего Майк имел в виду сына. Но и о Начо он явно не забыл, несколько раз защищал его перед Фрингом, как своего, плюс обещал позаботиться от отце.
Reply
Show
who liked?
-2
olekolegovich
olekolegovich
18 Nov 2023, 02:18 #
@Cry_to_Heaven: далеко не факт, что момент того диалога из Breaking Bad была настолько проработана сюжетная линия Майка, которую мы увидели в Better Call Saul.

С Виктором они вместе выполняли поручения Фринга, были напарниками - тут всё +/- логично.

Самый маловероятный вариант - Начо, его точно на тот момент ещё не расписали, как персонажа.
Reply
Show
who liked?
+1
Choly_Cavel
Choly_Cavel
13 Jun 2022, 10:27 #
Какая удачная протëртость в цистерне в начале серии. Прям там где надо 😁😁👍
Reply
Show
who liked?
+1
ReaLN_KRc4
ReaLN_KRc4
18 Jun 2022, 14:58 #
Начо был моим любимым персом. Переживал за него, как за своего. F
Reply
Show
who liked?
+9
AlexWulf
AlexWulf
25 Jun 2022, 16:14 #
Не жаль гаденыша. Из-за него Сол увяз с картелем. Пересматривал сейчас 5 сезон вторую серию (там, где мороженко в конце Сол выбросил из окна бандитской машины).
И Начо такой Солу кивком головы: "Садись!" Сол и "сел" к бандитам - и,
по-видимому, навсегда "сел".
Только "папу" своего бережет этот головорез. Судьбы других для него ничто.
Reply
Show
who liked?
-7
Shikigami10
Shikigami10
24 Sep 2022, 03:59 #
Сол увяз там , туда куда он сам добровольно и залез. Потому что это СОЛ.
У него был шанс отказать Лало и не поехать за деньгам. Вместо этого он решил стать другом картеля и вауаля
Reply
Show
who liked?
+11
feltonovskaya
feltonovskaya
27 Jun 2022, 00:54 #
черт возьми... мое сердце остановилось.
я думала Начо, как всегда, выкрутится. но такого поворота я совсем не ожидала...
Reply
Show
who liked?
+11
lman
lman
04 Aug 2022, 20:49 #
Красивый цветок вырос на месте гибели Начо
Reply
Show
who liked?
+20
nikita78
nikita78
09 Aug 2022, 23:11 #
Reply
Show
who liked?
+42
Roh
Roh
19 Aug 2022, 20:13 #
@nikita78: сурово... и нежно
Reply
Show
who liked?
+4
peacefulginger
peacefulginger
16 Aug 2022, 14:58 #
Начо самостоятельный
Reply
Show
who liked?
-4
Fenyamin
Fenyamin
PRO
17 Aug 2022, 05:54 #
Начо - это лучшее в плане чести и человечности, что было в картеле Саламанок.
R.I.P.
Reply
Show
who liked?
+13
Roh
Roh
19 Aug 2022, 20:15 #
@Fenyamin: Fatherly parenting.
Reply
Show
who liked?
+6
Roh
Roh
19 Aug 2022, 20:22 #
сорочка с неслучайным принтом
https://www.escapistmagazine.com/wp-content/uploads/2022/04/better-call-saul-nacho-death-season-6.jpg


Reply
Show
who liked?
+3
Ctixia
Ctixia
19 Aug 2022, 22:44 #
Comment has been deleted
Ctixia
Ctixia
19 Aug 2022, 22:45 #
@Roh:
Reply
Show
who liked?
+10
Roh
Roh
19 Aug 2022, 23:25 #
@Ctixia: Michael Mando: This episode was full of so many symbolisms, if you zoom in on Nacho’s shirt, or the last meal, or the last goodbye, or that moment where Nacho is free, but decides to walk back into hell to save his father.
Reply
Show
who liked?
+4
Ctixia
Ctixia
20 Aug 2022, 00:30 #
@Roh: такой уровень символизма уже слишком сложен для меня, можно расшифровать?)
Или имеется в виду, что у него кресты по всей рубашке?
Reply
Show
who liked?
+5
Roh
Roh
20 Aug 2022, 00:48 #
@Ctixia: Думаю, да. На крест взошёл ради отца своего, намекают артист с костюмером.

История-то про сыновнюю любовь. И про искупление.
Майк понял (его тема). Недаром он собственноручно Начо избил, предварительно обезболив (спиртным). Проявил почтение.
Reply
Show
who liked?
+12
Sensation2102
Sensation2102
24 Aug 2022, 23:55 #
дедуля играет очень круто свою роль
Reply
Show
who liked?
+28
rxsycrxss
rxsycrxss
26 Aug 2022, 10:02 #
Начо показал, что он уже не фигурка на шахматной доске. ушёл на своих условиях. слова в конце прекрасны, я аж гордость почувствовал. все мы знаем, что подобный образ жизни ничем хорошим не закончится (Уолтер тому пример), но очень бы хотелось для этого персонажа лучшей участи. еще удручает сцена, когда Гектор начал расстреливать труп парня, это уже скотский поступок... хотя чего можно было ожидать от Саламанки? Игнасио- один из лучших персонажей сериала
Reply
Show
who liked?
+22
valentinamorozik
valentinamorozik
26 Aug 2022, 21:33 #
Please tell me, why is Jimmy framing and bullying Howard?! I don't remember that's all!
Reply
Show
who liked?
+6
GritsanY
GritsanY
27 Aug 2022, 21:19 #
@valentinamorozik: всё из-за дела обитателей дома престарелых против этого дома. Это дело притащил в фирму Сол, но брат с Говардом его отодвинули сначала, а потом начали затягивать процесс, чтобы побольше вытянуть денег. А Солу выгодно побыстрее закрыть дело, чтобы срубить быстро бабла и поднять свой бизнес
Reply
Show
who liked?
+7
valentinamorozik
valentinamorozik
27 Aug 2022, 21:22 #
Точно! Спасибо!)
Reply
Show
who liked?
olekolegovich
olekolegovich
02 Oct 2023, 07:04 #
@valentinamorozik: ну и инициатор всего этого - Ким, Сол сам считает, что это слишком жестоко для Говарда.
Reply
Show
who liked?
ВячеславУтенков
ВячеславУтенков
05 Sep 2022, 15:24 #
Жалко Начо
Reply
Show
who liked?
+7
g1217882
g1217882
05 Sep 2022, 20:31 #
Начо ушел логично и достойно. Другой исход спровоцировал бы войну
Reply
Show
who liked?
+2
pussydestroyer23
pussydestroyer23
15 Sep 2022, 22:21 #
Comment has been deleted
mr_olimpia09
mr_olimpia09
17 Sep 2022, 14:59 #
Жалко парня.
Reply
Show
who liked?
+2
daniilrozyev
daniilrozyev
PRO
17 Sep 2022, 17:45 #
Ваас (Начо) покойся с миром.
Reply
Show
who liked?
+2
Temka_Zubkov
Temka_Zubkov
19 Sep 2022, 03:43 #
Начо Варга! Шикарный актёр, шикарная история персонажа и шикарный финал! Мне безумно было приятно наблюдать за ним весь сериал! И речь пламенная, немного напомнило речь Тириона на суде!
Хочу этого актера увидеть в других проектах, особенно в роли в Фар Край 3!
Reply
Show
who liked?
+12
Lena_pelena
Lena_pelena
20 Sep 2022, 18:06 #
Эх жалко Начо(
Reply
Show
who liked?
+3
id18379359
id18379359
20 Sep 2022, 21:08 #
Я почему-то думала, что Начо был в BB🥲Жаль такого персонажа(
Reply
Show
who liked?
+1
fainam61
fainam61
02 Oct 2022, 01:34 #
9
Reply
Show
who liked?
-3
Crow73
Crow73
PRO
21 Oct 2022, 21:34 #
Залезть в бочку? Серьёзно? Это самое тупое, что можно было сделать в данной ситуации.
Reply
Show
who liked?
-1
Crow73
Crow73
PRO
18 Nov 2022, 21:56 #
@Crow73: ...дополню: бочка с нефтью, стоящая на солнцепёке, там то ещё "амбрэ"... минут через 30 (если не меньше), вдыхания этой чудесной атмосферы, оттуда уже никто не вылезет.
Reply
Show
who liked?
+3
kate_archer
kate_archer
11 Nov 2022, 12:01 #
Ожидаемо, но больно. Финальный монолог Начо великолепен, весь сериал он разговаривал полушëпотом, а оказывается у него такой голос! Эх, Начито, было очевидно, что не жилец, но он даже ушёл на своих условиях. Майк тоже заценил.
Reply
Show
who liked?
Ghost95
Ghost95
11 Nov 2022, 23:19 #
Как уже выше писали, монолог Начо очень напомнил речь Тириона Ланнистера на суде, столько злости во взгляде, местами прям один в один отыграно, шикарный момент. Ну и актер, конечно, сыграл идеально, и не только в этом эпизоде, но и во всем сериале. Ни секунды не сомневался, что это самый настоящий картельщик.
Сериал вот уже 6й сезон держит топ-уровень. Супердостойный приквел лучшего сериала в истории. Гиллиган - гений.
Reply
Show
who liked?
+8
Doctor_13
Doctor_13
23 Nov 2022, 02:23 #
Начо на характере. Умер красиво
Reply
Show
who liked?
Shakil427
Shakil427
04 Dec 2022, 14:32 #
Начо красава, показал наглядно Саламанкам, что такое безумие... Даже здесь он их обыграл, не дал им насладиться пытками, помучать как следует. Ушёл так, как сам хотел. Теперь им даже отыграться не на ком) И всё что они могут, тело свинцом поливать от безысходности. По Майку было особенно видно, что ему жаль парня, но другого выхода не было. Один из лучших персонажей, столько людей убил, но сострадание не чуждо.
Reply
Show
who liked?
+7
nataliysk
nataliysk
PRO
13 Dec 2022, 13:34 #
Наааачо((( Очень суровая серия. АЙ
Reply
Show
who liked?
+2
lonewarriorr
lonewarriorr
28 Dec 2022, 19:25 #
Переживал за Начо больше чем за себя. Сезон начинается действительно жарко.
Reply
Show
who liked?
+2
rockstar2k
rockstar2k
21 Jan 2023, 03:31 #
Я был уверен, что Начо играл в breaking bad(
Reply
Show
who liked?
-1
arfaegond_y
arfaegond_y
27 Jan 2023, 14:59 #
Ахуенная концовка
Reply
Show
who liked?
-4
Zlaja_buka
Zlaja_buka
12 Feb 2023, 15:22 #
Как же жаль Начо! Он был преступником, но я прониклась к нему симпатией! Мой самый любимый персонаж, за него больше всего переживала, он кажется самым нормальным из всех.. жаль, его отец не захотел с ним уехать.
Еще и звонок отцу разбил мне сердце, почему его отец не сказа ему хотя бы пару добрых слов сказать..
Reply
Show
who liked?
+3
poweredByLIM
poweredByLIM
12 Feb 2023, 23:20 #
Comment has been deleted
poweredByLIM
poweredByLIM
14 Feb 2023, 23:03 #
Удалили комментарий потому что я удивился походке Густаво и спросил почему он так ходит будто в штаны наложил. Хм.
Reply
Show
who liked?
-2
zhosman-kinoman
zhosman-kinoman
PRO
09 Mar 2023, 01:49 #
Классный персонаж, классно сыграл, момент с бочкой и с нефтью понравился, ну концовка конечно, Начо 🔥
Reply
Show
who liked?
+1
Nooooo99
Nooooo99
03 Apr 2023, 00:17 #
Грустно завершилась линия Начо. Думала, что он сбежит от всех и выживет, но ради отца вернулся...
Reply
Show
who liked?
+5
мандариновая
мандариновая
23 Jun 2023, 16:23 #
Начо был ярким примером плохого парня, но с душой и сердцем, про что говорил Майк в 1 сезоне. Можно быть бандитом, но ты сам выбираешь плохой ты человек или хороший. Первый сериал, где мне импонируют в таком количестве отрицательные персонажи)
Reply
Show
who liked?
+6
happy_unicorn
happy_unicorn
26 Aug 2023, 22:10 #
Никогда так не сочувствовала отрицательному персонажу… Начо :(
Reply
Show
who liked?
+1
id7320422
id7320422
22 Sep 2023, 23:44 #
Мне теперь стал так неприятен этот "Куриный король ", вначале он казался мне другим, забота о своих сотрудниках, деликатность, самообладание, и постепенно раскрылся как тот ещё псих, -как он докопался до своего работника с недостаточно вымытой посудой, а дело было в нервах , и пока вопрос не был разрешен, не отстал от него. Как высокомерно он вздергивает голову; откачал своего врага, чтобы подольше помучать его, как подло поступил с Начо. У него там столько тараканов в голове..
Reply
Show
who liked?
olekolegovich
olekolegovich
02 Oct 2023, 07:07 #
@id7320422: интересно, что заставило вас о нём думать, как о заботливом и деликатном человеке)
Вы в каком порядке сериалы смотрите, Breaking Bad уже видели?
Reply
Show
who liked?
+1
id7320422
id7320422
02 Oct 2023, 17:34 #
@olekolegovich: дело в том, что я его совсем не помню, хотя " Во все тяжкие" смотрела, но это было давно (
Reply
Show
who liked?
olekolegovich
olekolegovich
02 Oct 2023, 18:04 #
@id7320422:
СПОЙЛЕР ДЛЯ ТЕХ, КТО НЕ СМОТРЕЛ "ВО ВСЕ ТЯЖКИЕ"

Густаво перерезал горло Виктору (своему человеку) на глазах Уолтера, Джесси и Майка (они тоже его люди, особенно последний). Так что тут сомнительна забота о своих сотрудниках)
Reply
Show
who liked?
+1
id7320422
id7320422
02 Oct 2023, 18:20 #
@olekolegovich: захотелось пересмотреть " Во все тяжкие" оО
Reply
Show
who liked?
+2
olekolegovich
olekolegovich
02 Oct 2023, 18:22 #
@id7320422: это отличное желание!)
Reply
Show
who liked?
+2
id7320422
id7320422
18 Oct 2023, 21:34 #
@olekolegovich: пересматриваю "Во все тяжкие", дошла до той серии , о которой Вы писали...мда, жесть)
Reply
Show
who liked?
+2
Cry_to_Heaven
Cry_to_Heaven
17 Nov 2023, 01:08 #
@id7320422: В BrBa Густаво не был лучше как человек - это точно. Просто там он показывал свой характер понемногу. Сначала как добрый управляющий сети закусочных, потом как наркоторговец, а уже в конце как убийца и помешанный на мести психопат. А в Better call Saul мы уже сразу видим Густаво таким, каким он был в самом конце 4 сезона, со всеми его недостатками. С одной стороны - неудивительно. А с другой - скучно, Фринг в Better call Saul больше фоновый персонаж, на его фоне раскрываются Майк, Начо и Лало. В BrBa всё же был более сильный и харизматичный образ, настоящий антагонист для тамошних главных героев (Уолта и Джесси), естественно он больше влюблял в себя и привлекал больше внимания.
Reply
Show
who liked?
-2
Siaxandai
Siaxandai
15 Nov 2023, 01:00 #
Концовка убойная, как и момент с цистерной. 9.5/10 серия.
Reply
Show
who liked?
Cry_to_Heaven
Cry_to_Heaven
17 Nov 2023, 01:00 #
Ох, до последнего хотелось верить, что Начо сможет уйти живым из этого всего ((((( Одна из самых лучших линий сериала и самый симпатичный персонаж из всех. Его сила воли и желание жить были потрясающими - и от этого ещё более жаль, что всё так вышло ((( Очень хотелось бы видеть, как хоть одного из семьи Саламанка Начо убьёт своими руками. Очень жаль.
И куда делся Лало? Загадочно сказал о пруфах и исчез с концами.
Reply
Show
who liked?
-3
Пьяный_ёжик
Пьяный_ёжик
PRO
17 Nov 2023, 15:24 #
@Cry_to_Heaven: Ну на счет самый симпатичный, думаю Лало гораздо интересней😉
Reply
Show
who liked?
-1
Arkasha696
Arkasha696
28 Nov 2023, 02:06 #
Парень сбежал от одних бандитов из другой страны чтобы умереть на своих условиях…жестко
Reply
Show
who liked?
+1
Eliamsiolf
Eliamsiolf
16 Apr 03:15 #
I feel very sorry for Nacho. I don't know if there was any other way out of his situation. but it seems to me that if he was going to die, he chose the best outcome. he took it and did it himself without giving power over himself to someone. well done. I also said everything I wanted to say. and he took chela hostage, showing that he was not even in their power now and could take one of them to his grave with him. a cool series. Nacho is cool. It's a pity that his story is over here. Gradually, in the series, he opened up very abruptly, which made it very interesting to follow him.
Reply
Show
who liked?
Add a comment:
Ads