Ads

s04e09 — Something's Coming

Desperate Housewives — s04e09 — Something's Coming

My rating

Rate
Rate the shows you've watched and get up-to-date recommendations
4.809
MyShows
(1 850)
Duration: 43 min.
Released: 02.12.200703.12.2007 05:00
Watched by: 87 34368.24%
4 season
s04e09
s04e05 - Art Isn't Easy
s04e06 - Now I Know, Don't Be Scared
s04e07 - You Can't Judge a Book by Its Cover
s04e08 - A Distant Past
s04e09 - Something's Coming
s04e10 - Welcome to Kanagawa
s04e11 - Sunday
s04e12 - In Buddy's Eyes
s04e13 - Hello, Little Girl

Discussion of the 9 episode of the 4 season
Discuss this episode
186

AnastasiyaK
AnastasiyaK
15 Mar 2015, 21:10 #
Very, very much.
Fadelena
Fadelena
16 Jun 2015, 03:37 #
It turned out a little fantastic
julia_tachynska
julia_tachynska
21 Dec 2017, 22:20 #
Life... But it's still breathtaking
dashatheunicorn
dashatheunicorn
22 Jul 2015, 12:48 #
like that episode with the hostage-taking in the supermarket - very much.
and, by the way, an unpleasant girl dies again, who almost ruined the life of one of the main characters haha
Mrs_Bennington
Mrs_Bennington
13 Nov 2016, 06:06 #
@dashatheunicorn: It's just a good way to get rid of the extremely annoying characters of the series : D
ReginaAst
ReginaAst
24 Mar 08:50 #
@dashatheunicorn: красиво ушла😄
GavrYulik
GavrYulik
31 Jul 2015, 22:30 #
Cool series)
a_bulatova
a_bulatova
15 Aug 2015, 19:17 #
in the end, I almost burst into tears...
julia_tachynska
julia_tachynska
21 Dec 2017, 22:20 #
And I couldn't hold back my tears
Tomas
Tomas
19 Feb 2016, 01:36 #
One of the most beloved series. And Linnette's scream at the end is just a soul tear. Felicity played incredibly.
julia_tachynska
julia_tachynska
21 Dec 2017, 22:21 #
It was at this moment that I burst into tears
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:38 #
@Tomas: she almost always plays like that, you can't take your eyes off her
cheekbone
cheekbone
07 Jun 2016, 02:24 #
This series and the next one are some of the most memorable for the entire series! I think season 4 is the most action packed...
Mrs_Bennington
Mrs_Bennington
13 Nov 2016, 06:08 #
how can you end the series at such a moment?! Of course, I don't think that the whole Scavo family, except Lynette, died, but the nerves are playing tricks.
Danteroll
Danteroll
25 Nov 2016, 15:45 #
I personally was very pissed off by Lynette in this series. They did her and her family a favor, so instead of thanking her, she began to swing the rights with the poor cat. Terribly selfish, crazy woman!
swiftie13
swiftie13
26 Jan 2018, 14:29 #
@Danteroll: you probably have never had asthma x) I had to give away my beloved cat once so that my cousin wouldn't suffocate. probably, Lynette should have sat silently for hours and watched how her husband sucks.
Iradakzlv
Iradakzlv
04 Oct 2018, 17:01 #
Probably Linnet, it was necessary to look for another place, and not act like a pig.
TatyankaL
TatyankaL
22 Jan 2019, 22:46 #
This is your sister. And for Ida, Lynette was a neighbor. They didn't have to hide in that particular house
Danteroll
Danteroll
25 Jan 2019, 17:37 #
@swiftie13: They came to her by themselves. She didn't call them. You can't come to people without asking and dictate your own rules.
aanastasiasshev
aanastasiasshev
14 Aug 2020, 04:54 #
Show comment
id530024774
id530024774
07 Apr 21:19 #
@swiftie13: allergies are a problem for allergy sufferers. If you know that you are allergic, you will carry an allergy medication in the medicine cabinet, just as diabetics always keep insulin with them. I suppose, living in a region where there are hurricanes, and when you see the news about tornadoes, you grab a pre-prepared backpack of basic necessities, which contains what you and your family need specifically. In this case, they should have some things for children from diarrhea, abrasions, etc. and of course allergy medications, since there is an allergic person in the family
Iradakzlv
Iradakzlv
04 Oct 2018, 16:55 #
Indeed, she behaved like a bitch. She was told that she was not satisfied, go out, go to another place. I would protect my cat too.
Danteroll
Danteroll
25 Jan 2019, 17:38 #
@IradaKazilova: + :)
Eva_Eclipse
Eva_Eclipse
22 Mar 2021, 14:19 #
@Iradakzlv: +100500 =)
Tknopka
Tknopka
11 Aug 23:08 #
@Iradakzlv: I fully support it. For example, I also love my cat like a child and would fight for him. And an allergic person should always have medicines with him
Crystal_Witch
Crystal_Witch
27 Mar 2019, 23:37 #
Show comment
Danteroll
Danteroll
30 Mar 2019, 03:03 #
@Crystal_Witch: What does veganism have to do with it? Here is a case of impudence rather, impudence also happens to vegans.
Crystal_Witch
Crystal_Witch
01 Apr 2019, 00:32 #
Show comment
Danteroll
Danteroll
19 Apr 2019, 18:46 #
@Crystal_Witch: yes, so let the cat die :) he's not a man, an ordinary toy and never a living being. Between someone's husband and an animal that I have taken under my care and it depends on me - I will choose not to betray a living being that depends on me, because of my own whim to have it once. If you know that there is a cat, why are you going to these people and where is your medicine? It's so important for your own health.

Py.Sy. I am without a race, I analyze the situation, once again convince that I would drive this family with a stick out of my house.
Crystal_Witch
Crystal_Witch
19 Apr 2019, 19:49 #
Show comment
Danteroll
Danteroll
20 Apr 2019, 11:57 #
@Crystal_Witch: I haven't read it - I wouldn't say about the medicine (which was just a SUPER argument for you), you don't need to throw your misunderstanding at me ;)
Danteroll
Danteroll
20 Apr 2019, 12:10 #
@Crystal_Witch: I saw about "didn't know", so what? It's the same - I wouldn't throw my cat away. The life of strangers to me and my pet - such was the topic. At least 1000 times they didn't know - not my problem.
Crystal_Witch
Crystal_Witch
20 Apr 2019, 12:50 #
Show comment
Amber_xx
Amber_xx
22 Apr 11:44 #
@Danteroll: I love animals. but to equate the life, even of your animal, with the life of a person you know is too much. If you were Ida, would you be able to live after you saw that a mother stayed with five children behind the next fence and buried her husband because of your cat? I would not. I am sure that if someone else's child and your cat were burning in the house, you would not hesitate to save the cat.
I love animals, but I've never understood people like you.
For you, the cat is a member of the family, right? Then is it okay for you that your child eats from a bowl on the floor and poops in the sand? Will your children do this too? no? That's the difference, animals can't be our children even nominally. It's okay to perceive kittens as a family member, but equating a cat's life with a human's life is already crazy.
I have expressed my opinion, and it is interesting to listen to your side. Because I really don't understand such people.
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:06 #
@Amber_xx: What's the big deal about saving your pet? And let his parents be responsible for someone else's child.
Tom could just as easily have gone to the bathroom and covered himself with a mattress, as Lynette and Karen eventually did.
Rich_asian
Rich_asian
05 Aug 2022, 22:21 #
it's so strange, by the way, Tom's allergy works, I usually don't have a strong allergy if I don't touch the cat. asthma due to dust and smog can begin. it's different for everyone.
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 11:40 #
@Danteroll: also pissed off. Everyone owes her. I came to someone else's house, I asked for it. Sorry, I also have a cat and a dog, and I would have thrown them away! And for a lonely old lady, this cat is as much a member of the family as her husband is for Linnet. That is, they left their dog unclear where and everything is OK?
nadyayang
nadyayang
01 Mar 2017, 16:45 #
A very, very strong series, like the one with the hostages in the store. After such episodes, I love Lynette more and more.
nsspnd
nsspnd
20 Apr 2017, 02:53 #
I wanted to go to bed after this episode, it's called...
I don't believe that everyone died... but bliin!! goosebumps!!
KrotTavi
KrotTavi
26 Mar 2020, 04:57 #
Yes, I also had to watch the next episode a little, despite the late time and the upcoming early rise)
nsspnd
nsspnd
20 Apr 2017, 02:55 #
And where have Julie and Andrew been all this time???
Ashura
Ashura
11 Aug 2017, 15:36 #
Julie and her friend are on some kind of trip
julia_tachynska
julia_tachynska
21 Dec 2017, 22:23 #
Andrew moved out
alenaguseva
alenaguseva
11 Aug 2017, 03:58 #
All because they make houses out of shit in America
forestfog
forestfog
21 Nov 2019, 09:30 #
ahahaha.
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:08 #
@alenaguseva: Well, by the way, we survived at home. Another question is that if there are tornadoes in this region, it is strange that not everyone has basements or at least subfloors, like Idi.
sammanells
sammanells
13 Sep 2017, 15:45 #
The pissed-off Iddie just pissed herself off. I was about to turn everything off to hell when she took the folder.
Verite
Verite
10 Mar 18:20 #
@sammanells: Furiously I spit! How infuriating it was that Carlos also felt guilty in front of her in the end (although he had been from the very beginning (!!!) he told her that he did not love her, but she held him back with manipulations and crude blackmail - first with her son, then with the threat of suicide, and then with finances and prison, and I am already silent about such "little things" as she slandered him in front of the hostess, who because of she evicted him), and Gaby also apologized to her! Now this crazy woman will be in their company again, as if nothing had happened 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
rogueFOX
rogueFOX
17 Sep 2017, 03:23 #
To be honest, Gabi and Carlos (especially Gabi) did an ugly thing to Victor and he can be understood. although the couple Gabi and Carlos van Love
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:44 #
@rogueFOX: but I don't understand why Victor did exactly that. with his influence, he could sew them on quietly, preserving face, post and honor. But he chose to heroically deal with his opponent in a boyish way. It turns out that he is an honest man, and not a scumbag who was drawn from him. But Gabi and Carlos really look very, very good here... It's disgusting. I thought that the screenwriters would stir up revenge, which real would be terrible, that Gabi would go to prison. But they became too lazy to develop this promising line. And it's a pity(
ks4vi
ks4vi
27 Nov 2017, 20:58 #
So we got rid of the terrible fountain, but at what cost...
Poor Lynette, how much she had to go through:(
linathekatycat
linathekatycat
31 Jan 2018, 14:21 #
A very intense and strong series... Words cannot convey.
Nog
Nog
05 Apr 2018, 01:49 #
When at the beginning of the aeria they said that one of the friends would lose her husband, I thought it was about Gabi and Victor. But it was still sudden.
Helga_Baker
Helga_Baker
22 Jan 20:55 #
@Nog: ещё сказали что близкого друга, или типа того
in_vino_veritas
in_vino_veritas
PRO
27 Aug 2018, 12:37 #
I don't understand why everything falls on Lynette all the time? Ex-husband, hostage in the supermarket and shot through the shoulder, cancer, and now... That scream, God. The series is incredibly intense and how well everything was put in place, even the damn fountain. The epilogue is the most powerful.
vk399352
vk399352
24 Nov 2019, 03:12 #
Show comment
g1320950
g1320950
21 Feb 2023, 19:06 #
@vk399352: there is some truth in this. They are being driven by the one who is driving.
chesnokova1996
chesnokova1996
21 Sep 2018, 16:38 #
Show comment
Dreamota
Dreamota
10 Apr 2020, 04:17 #
@chesnokova1996: why did you write this at all?(
a1147226
a1147226
15 Nov 2021, 21:31 #
I don't support spoilers, but do you seriously think that the main characters will be killed in season 4 of the 8-season series?🤔
Quserl
Quserl
10 Dec 2022, 14:57 #
@a1147226: Rex is dead
misspolli
misspolli
07 Nov 2020, 20:23 #
@chesnokova1996: why write spoilers?
veer
veer
08 Oct 2018, 06:02 #
Linnet's scream is just a spray of tears right away (
Crystal_Witch
Crystal_Witch
27 Mar 2019, 23:36 #
So what's with the cat? I hope he's okay :(

KrotTavi
KrotTavi
26 Mar 2020, 04:59 #
Judging by the fact that he was hiding under the car...
Beneficium
Beneficium
25 Jun 2021, 16:08 #
@Crystal_Witch: Yes, Mrs. Mcluskey will take care of him, it will be mentioned later
klaria
klaria
27 Feb 2023, 00:47 #
@Beneficium: it's not even a pity to catch such a spoiler.)
itsdasha_shu
itsdasha_shu
19 Mar 2023, 23:07 #
But judging by this spoiler, her friend died, still I would like to comment only on the events of the series under which the comments…
NotQuiteDead
NotQuiteDead
01 May 13:15 #
@Crystal_Witch: To be honest, it worried me almost the most this whole series (((
080585
080585
02 Aug 00:53 #
@Crystal_Witch: In fact, it turns out that if Lynette had locked the cat in the room upstairs, as shown, then he would definitely have been unlucky. And so maybe there is a chance
annavoloshenko
annavoloshenko
01 Aug 2019, 17:30 #
@IradaKazilova: yeah, besides the fact that Lindsay wanted to make a man throw his animal to death, to which the grandmother treats like a child, behaved like an egoist using a neighbor when she needed a nurse, and also to avenge the help, she sent her daughter to make noise for the evil of two sick grandmothers
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:48 #
@annavoloshenko: it's easy to judge. I didn't like Lynette here, I think Karen was one hundred percent right. But I can't guarantee that I wouldn't have done the same in Lynette's place. Some allergic attacks can end fatally, because she is an alpha female, the head of the family. This involves ugly, controversial actions to protect their own.
klaria
klaria
27 Feb 2023, 00:50 #
@id109844011: I would go get medicine if such a boy-woman.)) there is an antihistamine in every first aid kit. And an asthmatic should definitely have it if you go to sit for an unknown amount of time in a closed dusty someone else's basement. Here they themselves screwed up 100500%, and the cat they loved and cared about suffered because of this. It's terrible, there are no words without a mat.
talyare
talyare
28 Oct 2023, 16:49 #
@klaria: Кстати, по поводу антигистаминного: у всех разная так скажем степень аллергии, у нас с мужем просто жесть начинается на животных, особенно у мужа. У нас всегда с собой все лекарства, все капаем в глаза, нос, пьем необходимые таблетки перед походами к друзьям с животными, и даже этих животных не трогаем вообще

И все равно со всеми лекарствами нас хватает максимум на час, дальше мы натурально задыхаемся, сразу выходим от гостей на улицу и домой и еще пару-тройку часов мы не можем нормально вдохнуть и выдохнуть.

Да, странно, что у Тома не было с собой лекарств, но бывают люди, которым и это не помогло бы.
talyare
talyare
28 Oct 2023, 16:54 #
@talyare: Кстати, Животных очень люблю, и конечно не заставила бы вынести их в ураган.
Можно было бы что-то еще придумать, например, Тому добежать до кого-то еще из соседей, уверена, что успел бы, а Линетт и дети так и быть, осталась бы в подвале)
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:11 #
@annavoloshenko: in general, it's nonsense that an hour before the hurricane, she starts looking for a place to hide with the whole family. There was a basement in the former Applewhite house, by the way, who lives there now, gays? Wouldn't they let you in?
zapilka
zapilka
04 Sep 2019, 00:13 #
An exciting series, a little reminiscent of Shonda's style, a series from the Anatomy of Passion. Very cool. It's a pity for Lynette, there are so many tragedies of all kinds, though I didn't like the behavior with the cat very much, I came, forced myself into hiding, although options were offered, and then attacks about the cat. Yes, I understand asthma is still a tin, but it was time to leave. And in general, it is strange that they do not have shelters in all houses for such cases
id_evergreen
id_evergreen
13 Aug 2022, 18:33 #
@zapilka: the scenes in the hospital took me straight to the anatomy of passion!
Sehnsucht
Sehnsucht
17 Sep 2019, 04:04 #
@Danteroll: I agree! Linnet before that was my favorite character from girls, but after this impudence (( as cut off. It's just an abomination to get stuffed like that and then dictate your own rules. And actually, if there are chronic sores, especially allergies, carry your medications with you, idiot. They warned about the hurricane a long time ago, they left the house, so they understood that the house could be destroyed. So why the hell didn't you take a first aid kit? And then let's kick the cat to death, youngster
klaria
klaria
27 Feb 2023, 00:54 #
@Sehnsucht: ppks. I love Lynette and constantly protect her, but here she crossed the line for me.((When everyone has to run around with her children, it's in the order of things. Even if I hid him in the house, he would have a chance to survive, but throwing him out on the street like that is just *dec.
sallamandra
sallamandra
04 Apr 2023, 05:50 #
@klaria: have you seen what's left of the house? It is unlikely that the cat would have survived in it. And she didn't throw him out, the door opened from the wind, they went outside for a seal.
Clap_Again
Clap_Again
18 Nov 2019, 20:31 #
I didn't understand, at the beginning it says that one of the girls will lose her husband, and everyone will lose a friend. It's clear about the husband, but not about the friend. The deaths of only unpleasant characters were 🤔 and not mutual friends
Or did I misunderstand something
forestfog
forestfog
21 Nov 2019, 09:36 #
it's to intimidate about Tom.the same weather vane at the beginning of the series.
Podarok16
Podarok16
16 Feb 2020, 00:44 #
@Clap_Again: a friend is a dead neighbor, probably
080585
080585
02 Aug 00:58 #
@Clap_Again: But I didn't like that Victor was leaked. Yes, he didn't fit into the plot at all, which one of Gabi was the first lady. But the character was not bad! Humor, influence, charisma.. It is a pity that he was not left alive and Gabi did not suffer any punishment again, I remind you: sex with a minor, the death of her husband's mother indirectly through her fault and without any remorse, two broken marriages due to her infidelities, etc. Here again she was whitewashed and happy ending with Carlos? I don't believe it, it's not interesting. And ugly
forestfog
forestfog
21 Nov 2019, 09:21 #
and this is only the middle of the season.. it seems that this series will never cease to amaze with SUCH strong episodes.I'm just in a stupor.very, very much.
fioly
fioly
03 Dec 2019, 00:52 #
@swiftie13: well, what was the problem with mixing up allergy medications while nothing had started yet, and the cat had already been detected?
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:50 #
@fioly: it was already dangerous to go outside, plus for sure all the establishments were closed
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:34 #
@id109844011: well, it seems like they were told that they were looking for another shelter. So there was time. Do you know that a hurricane, a house can blow up, but you don't take a first aid kit with you? If Tom has such an allergy, take at least pills. But no. It's easier to throw the cat out into the street.
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:13 #
@fioly: By the way, where's Scavo's dog? Tom wasn't allergic to dogs, but does he have a cat?
KaterinaVoyler
KaterinaVoyler
13 Dec 2019, 14:53 #
That's the end of Susie's torment over the fountain. Although she has more important problems now.
Linnet is really pissed off in this series. And everything Karen said about her is true. Before the finale, I wanted to say - these are the scriptwriters, why did you kill the cat, and then such an ending (
Sylvia's "Flight" was too improbable.
Fat_Manul
Fat_Manul
25 Aug 2020, 19:08 #
@KaterinaVoyler:Sylvia is flying, but the door and curtains didn't even move)
vk176345
vk176345
02 Apr 2020, 17:20 #
Sorry for the kitty(((((((
Vell_Sh
Vell_Sh
PRO
24 Apr 2020, 14:29 #
I have been patient and silent for a very long time about my hatred for Lynette. But this series is the last straw. I don't quite understand why the screenwriters made such a complex character, who at first is an avid careerist, and then abruptly becomes a MOTHER... I honestly don't understand why she, as a "careerist", tired of children, had a FOURTH child. Obviously, she doesn't know how to handle children. They are absolutely ill-mannered. And in my opinion, no one forced her to give birth to them so much that she is not able to cope with them. Since the very first episode, I have been annoyed by her imposing her children on everyone in a row, without giving anything in return. That's right, Karen said that she is friends when she needs to. Although even in these moments of "friendship" she is still looking for benefits for herself. And the moment with the cat just finished me off. You very brazenly asked to hide in the house with your whole camp, where a person was already invited in advance, okay. But to drive a cat into a house where it is not safe for an animal (which obviously will not be able to save itself) instead of your "much-loved" whining husband (whom, by the way, she herself brought to such a state) went there and hid in the same bathroom where she hid later - at least - IDIOCY. This animal, for that lonely neighbor, is not just a cat. No wonder they said he was like a son to her. I can't even imagine how this woman will survive his death...
I'm sorry, but I couldn't take it anymore.
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:53 #
@Vell_Sh: I love Lynette very much for her strength and resilience. But your comment is true. She's really not behaving very well this season. You didn't mention what she did to her mother, who, one might say, saved her from cancer (would it be much use with Tom?)))) That is, mom helped, mom is no longer needed, some old teenage insults rolled in. That is, she actually set an example to her children how they should deal with her in the future. People don't understand such things, it's like in Tolstoy's story about an old grandfather.
But this is the strength of the series, that even beloved characters before or later sometimes do ugly things. Like all of us. They may repent, realize something.. But you can't undo what you've done
and about the careerist and yazhemateri - I do not see a contradiction. Lynette is a perfectionist in everything.
CyberProxy
CyberProxy
29 Apr 2020, 22:09 #
This is a psychotic fool who fucked up, who is trying to prove to everyone that she is a gynecologist's mistress
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 17:59 #
@CyberProxy: Really, how did Adam get down to this? After all, he has a beautiful Catherine at home. Maybe I wanted hysterics after her coldness)
Ksuhaha
Ksuhaha
07 May 2020, 13:30 #
So atmospheric... to goosebumps
id20652938
id20652938
26 May 2020, 13:28 #
Lynette couldn't calm down from screaming for a very long time 😭
SashaShire
SashaShire
30 May 2020, 01:31 #
Really, why is life so hard on Lynette in this series? Is she the most extreme? It's just some kind of game, how she hasn't gone crazy so far. 5 children, cancer, gunshot, fear of losing the whole family in this ridiculous tornado. I love Lynette, she is the strongest and coolest woman in this series.
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 18:00 #
@SashaShire: I've been thinking for a long time that there is a certain balance in the heroines. two iron ladies and two infantile and impulsive
АлинаУниконова
АлинаУниконова
17 Jun 01:06 #
@id109844011: yes, for some reason, many people write how stupid Susan is, and Gaby is sh ***, although these two characters are here for the comedy part mostly + yes infantile polyvin
zhuccii
zhuccii
27 Jul 2020, 01:53 #
- is this already a hurricane?
- worse, this is the Scavo family :D
Ulyana20
Ulyana20
12 Aug 2020, 15:13 #
From the last minutes goosebumps, brrrrrr
Annie10792
Annie10792
17 Oct 2020, 01:55 #
Да, Линнет в этой серии явно не права, кот - тоже живое существо, надо было найти компромисс, а не вот так запросто выгонять его на смерть, да ещё и удивляться "А че это вы не хотите котом пожертвовать ради меня и моего мужа???" Люблю Тома, он-то в отличие от жены, не стал жаловаться и пытаться прогнать котейку, просто когда стало совсем плохо, решил сам пойти наверх.
itsdasha_shu
itsdasha_shu
19 Mar 2023, 23:12 #
Не согласна насчет Тома) Он как всегда сидел с умирающим видом и ждал, когда жена заметит и сама все порешает 😁
misspolli
misspolli
07 Nov 2020, 20:23 #
Блин, после крика Линнет я расплакалась... Умом понимаю, что это сериал, но на таких моментах никогда не могу сдержаться
kristinaleo
kristinaleo
12 Nov 2020, 01:14 #
Вот это серия))
talinakalina
talinakalina
17 Nov 2020, 23:50 #
Очень сильная серия...
maybemaxim
maybemaxim
20 Nov 2020, 13:31 #
Все равно не понимаю и осуждаю Линетт, как можно пускать чужого котика на смерть. А Том бы пережил.
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 18:01 #
@maybemaxim: не факт)
080585
080585
02 Aug 01:01 #
@maybemaxim: I want to believe that even in such a situation it is possible to find a compromise
maybemaxim
maybemaxim
20 Nov 2020, 13:31 #
Все равно не понимаю и осуждаю Линетт, как можно пускать чужого котика на смерть. А Том бы пережил.
antichalsey
antichalsey
08 Dec 2020, 03:04 #
Очень жаль Виктора
Jemm
Jemm
PRO
26 Dec 2020, 15:40 #
Просто ОХРЕНЕТЬ. Торнадо нам ещё не хватало, и так напряжёнка сплошная)
В начале говорилось, что одна из них потеряет мужа. Сразу с надеждой подумала на Виктора. Но вот эти моментики всякие, взять эту стрелку указателя петушиного (как ещё описать хз😃) напрягают..показали именно на дом Скаво. Однако, думаю, всё будет хорошо. Но над Линнет жизнь явно издевается.
Офигенная серия.
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:16 #
@Jemm: The cock pointer is a weather vane :)
Jemm
Jemm
PRO
26 Dec 2020, 19:14 #
И какой же тупой курьер, такие важные документы просрать😁 это было прям похлеще правдоподобности урагана))
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:38 #
@Жемчужина: ага..ни документов не попросил для подтверждения личности))мало ли какая девка стояла на улице😄
080585
080585
02 Aug 01:03 #
@Jemm: And I doubt so much that in a 10 million case, you can wash your hands of it and not keep any copies! I am a project manager and always keep client passwords for at least a year after the project is completed, because usually everything is checked, and no one reads the instructions — it's more like a safety net for myself, because then you still have to restore

And here there are 10 lakhs and a yellow folder with papers does not even close — such an accounting department, to be honest
Jemm
Jemm
PRO
06 Jan 2021, 02:28 #
Посмотрела спецвыпуск, в котором показывали как снимали эту серию с торнадо. Которая, кстати говоря, самая дорогая за все 4 сезона. Так вот, узнала оттуда, что они РЕАЛЬНО РАЗГРОМИЛИ всю улицу! Это не комп графика, а по-настоящему. Я в шоке 🙈 и потом заново всё восстанавливали. Вот это да!
Alinielis
Alinielis
PRO
15 Jan 2021, 02:23 #
@Жемчужина: шок О_о
Jemm
Jemm
PRO
30 Aug 2021, 19:18 #
@Жемчужина:
Alinielis
Alinielis
PRO
15 Jan 2021, 05:16 #
Comment has been deleted
Beneficium
Beneficium
25 Jun 2021, 16:06 #
Все кто переживает за кота! Разрешу себе вам проспойлерить: миссис Макласки упоминает его живым в грядущей 14 серии :)
klaria
klaria
27 Feb 2023, 01:01 #
@Beneficium: спасибо вам, добрая женщина :)
katya_loki
katya_loki
29 Jun 2021, 01:52 #
линнет – мразь такая
засопливившийся муж важнее котика соседки, который ей как сын =/
FairyDream
FairyDream
08 Jun 2022, 18:54 #
@katya_loki: от приступа астмы можно умереть, при чём тут сопли
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:40 #
@FairyDream: выходя из дома,при чем в торнадо,которое может его разрушить,можно было бы взять аптечку первой необходимости,бинт,зеленка,таблы от температуры и те таблетки,которые необходимы. В случае астмы,аллергии,оттека квинке и тд.
klaria
klaria
27 Feb 2023, 01:04 #
@АняСимонова: +++ тем более когда у тебя 5 детей
ann_curls
ann_curls
30 Jun 19:51 #
when you have a severe allergy, pills may not help
Amber_xx
Amber_xx
22 Apr 11:46 #
@katya_loki: Well, a person is more important than a cat, if what
Tknopka
Tknopka
11 Aug 23:50 #
@Amber_xx: For me, for example, my cat is much more important than any of the people
Sondrea
Sondrea
19 Jul 2021, 13:55 #
сильная серия, я до сих пор в эмоциональном ступоре…надеюсь семья Скаво жива 🥺
a1087268
a1087268
15 Aug 2021, 21:11 #
Серия очень крутая. Последний кадр прям поразил. Стихия не пожалела улицу. На самом деле страшно, в атмосферу погрузили.
Linke_S
Linke_S
PRO
18 Aug 2021, 19:21 #
Деревья колышет, все трясется, и только машины стоят спокойно и даже не качаются)
vausemraz
vausemraz
21 Aug 2021, 02:19 #
- во-первых, я люблю лишь четверых из вас. Во-вторых, ни за что.

- это что, уже ураган?
- нет. Это семейство Скаво.

жесть конечно, а не ураган... Как же тяжело все это потом восстанавливать..
конечно, семейство Скаво живы, ахах, в этом сомнений нет) завалы разгребут и все с ними в порядке!
а вот котика жалко. Пусть он жив здоров, но так его бросить на улице... ужас.. (в этом не виновата ни Макласки(оставаться на улице было нельзя), ни Линнет(за исключением того, что подняла его из подвала), он ведь сам дал деру в распахнутую дверь. Но от того и грустно)
Svetik_012
Svetik_012
13 Feb 15:38 #
Линнет как раз и виновата
Это она его вытащила из переноски, она его вынесла наверх из подвала. Ей никто не давал право трогать чужого челна семьи.
Здоровье - это только их зона ответственности, они должны были подумать о таблетках, особенно когда ты астматик. Том мог спрятаться в другом месте, в той же ванне, он человек, и мог бы о себе позаботиться.
Линнет максимально разочаровала в этой серии, никакой симпатии к ней не осталось, как и понимания. Мерзкий, необдуманный поступок.
любит_небо
любит_небо
01 Nov 2021, 15:50 #
Согласна, Линет ведёт себя тут как мразь.
bartolomeeei
bartolomeeei
20 Nov 2021, 20:05 #
Сама всю серию сидела с ощущением, что за моим окном вот-вот начнётся буря
SuperWhoLock_Me
SuperWhoLock_Me
02 Dec 2021, 20:24 #
-Это уже ураган?
-Хуже. Семейство Скаво 😂😂😂😂😂 обожаю Макларски
MaryCh
MaryCh
22 Dec 2021, 20:57 #
Читаю комментарии и понимаю, что люди, видимо, не знают, что такое астма, и как она может быть опасна. Человек же просто может задохнуться… да, жалко котика, конечно, но было бы странно, если бы Линнет просто оставила своего мужа в опасности ради спасения кота
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:43 #
@MaryCh: ну во-первых они сами в дом напросились. Могли бы и в своем остаться. А во-вторых,когда у человека какие-то проблемы со здоровьем,носи лекарство. Почему они даже аптечку не собрали? Те же бинты,зеленку и тд. Я бы тоже на хрен послала,если бы мою собаку или кошку пытались выгнать. Если не хватает мозгов взять таблетки от аллергии,это ваши проблемы. И кстати, а куда они свою собаку дели?? И у Тома на него нет аллергии?
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:19 #
@MaryCh: if he is asthmatic, he should have a personal first aid kit with him.
ЖанЛюкВеган
ЖанЛюкВеган
05 Jan 2022, 09:17 #
Show comment
varenikx
varenikx
09 Jan 2022, 00:15 #
Одна из сильных серия 4 сезона💔
Последние кадры просто офигеть. Что ж будет с семейством Скаво
Кароче, иду смотреть следующую серию
Natalina_kr
Natalina_kr
27 Jan 2022, 02:58 #
Боже, серия действительно сильная. Так переживала за семью Скаво. И кстати, девочка впервые назвала Линет мамой…Было достаточно трогательно
ilo_o
ilo_o
13 Feb 2022, 20:41 #
Согласна со всеми, кого выбесил поступок Линетт в этой серии. На дом на дереве деньги нашлись, а на убежище - нет? И поэтому теперь все обязаны пускать ее стадо к себе домой и жертвовать своими котами? Да, у Тома аллергия, астма, мы поняли. Но если у него такая прям жёсткая астма, чего он лекарства с собой не носит? Посидеть с влажной тряпкой возле носа подальше от кота не мог?
Виктора жаль. Убивать это не дело, конечно, но я была бы рада, если бы он устроил Габи веселенькую жизнь. А то она опять вышла сухой из воды, не сделав никаких выводов. Персонаж вообще не растет и не меняется. Как таращила глупые глаза в первом сезоне, так и в четвертом таращит. Кто больше бабок предложит, под того и ложится. А, ещё и изменять ему будет.
080585
080585
02 Aug 01:07 #
@ilo_o: And she always flits around very funny when she runs 😄
Dashiki012
Dashiki012
07 Apr 2022, 00:47 #
Я почему-то подумала, что после урагана кот выбежит откуда-то как ни в чем не бывало
jugheadfuckhead
jugheadfuckhead
30 Apr 2022, 23:41 #
Одна из любимых серий. Линетт знатно всегда бесила в моменте, когда начала диктовать свои правила в доме Макласки. Мало того, что со своей шумной оравой напросилась, потом ещё и кота выгонять начала потому что ее муженьку плохо, плак-плак. Как мамаша с ним носится постоянно, а страдают окружающие
kryssava
kryssava
30 May 2022, 22:32 #
аж до слез в конце
aristarhova
aristarhova
09 Jun 2022, 17:30 #
Наверное, многие согласятся, что это вторая по интересности серия после той, где был захват в супермаркете, прямо особенные они какие-то, держат в жутком напряжении
id109844011
id109844011
24 Jun 2022, 18:04 #
Почему-то никто не отметил, какая сдержанная и сильная в этой серии Сюзен. Ни капли эгоизма, без истерик пропускала людей вперед себя. Как поливать персонажа так все горазды, а почему никто не видит, что в действительно аховых ситуациях она становится кремнем с огромным сердцем?
id_evergreen
id_evergreen
13 Aug 2022, 18:38 #
@id109844011: так никто ничего плохого тут и не написал)
itsdasha_shu
itsdasha_shu
19 Mar 2023, 23:20 #
А я напишу плохое 😀 Обвиняя Майка в начале серии, мол из-за него её дочь познакомилась с наркоманом, выбесила жутко. Ты. Блять. САМА. познакомила её с наркоманом!!! Судя всего лишь по обложке, прям навязала дочь абсолютно незнакомому человеку, которого не попробовала даже узнать, кроме того, что он учится в колледже 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Опять виноваты все вокруг, а не она.
Почему кто-то должен начать восхищаться Сьюзан после одного адекватного поступка после сотни неадекватных?
Sibilla29
Sibilla29
03 May 2023, 15:01 #
@itsdasha_shu: тот парень не наркоман, а торговец)
Altaviel
Altaviel
06 Aug 13:21 #
@id109844011: a flint with a huge heart is to break into Orson's in the middle of a reception when he has a woman lying there with her mouth open?
And that is, when Susan behaves like a normal person, is it necessary to praise her?
soslows
soslows
20 Jul 2022, 22:20 #
Зато больше нет фонтана раздора!


остальное просто всё уже сказали.
Darzzle
Darzzle
07 Aug 2022, 16:56 #
Концовка серии действительно ужасна, но Линнет была бесящей и несправедливой, эгоисткой
alion_x96
alion_x96
10 Oct 2022, 00:15 #
Крик Линнет в самое сердце 😭
holly_sun
holly_sun
09 Dec 2022, 22:50 #
Show comment
SuperWhoLock_Me
SuperWhoLock_Me
17 Feb 2023, 10:22 #
@holly_sun: ага,если его не унесет вихрем,не придавит машиной,не размажет об стену дома. Для Айдыор был, как ребенок, единственное близкое для нее существо. Мало того, что кота выперли,так ещё и айде пришлось собой пожертвовать
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:46 #
@holly_sun: достали вы ныть по поводу Тома! Спрятала бы его куда-то,а если сбежит.. То это же человек он всегда найдет где спрятаться и как вернуться домой
vk1059662
vk1059662
07 Jan 2023, 15:15 #
Линнет безумно эгоистична. Если для нее кот- это просто животное, то для той женщины он как ребенок. Скаво нагло навязались соседке, так еще и диктуют свои условия.
Я бы ни за что не пожертвовала своим котом. Я раньше очень любила Линнет, но после этой серии она упала в моих глазах. И Карэн права, Линнет дружит только тогда, когда ЕЙ это надо.
innovatora
innovatora
25 Jan 2023, 14:02 #
Самая бесючая серия из всех 😡
АняСимонова
АняСимонова
17 Feb 2023, 12:49 #
Как стала Линетт бесить. Какая же эгоистка. Все только для неё. Понятно,что за свою семью будешь грызть глотки. Но вот в моей семье есть кошка и собака. И от них я бы не избавилась!
Чуть ли не вломилась в чужой дом,устроила там свои правила. Почему если у Тома есть болезнь,вы не собрали аптечку первой необходимости? Да ту же зеленку,пластырь, таблетки от аллергии,укол?
И ещё вопрос. А куда вы сами дели свою собаку? И на нее аллергии значит нет?
Watka
Watka
22 Dec 2023, 08:27 #
@АняСимонова: Отмечу, что в этом же сезоне в 6 серии Линнет говорит, что ее КОТ попал в ловушку вместо опоссума. Ляп такой)
di_babysnake
di_babysnake
19 Feb 2023, 14:46 #
Одна из самых сильных серий
klaria
klaria
27 Feb 2023, 00:39 #
Не знаю, кого мне хотелось прибить в этой серии больше - Линетт или Иди. Если бы кто-то так выставил на улицу мою собаку в ураган - задушила бы собственными руками. А миссис Маккласки чудесная, и хорошая подруга.

По сути как и со смертью Норы, серия - филлер чтобы вывести ненужных героев, чья линия себя изжила. Но круто получилась - напряжённая и эмоциональная.
TatianaBlunt
TatianaBlunt
28 Feb 2023, 18:30 #
Ох, ну и серия. Конечно жалко деньги Габи и Карлоса. Но что-то уходит, что-то приходит.
Блин, миссис Маккласки реально хороший друг.
itsdasha_shu
itsdasha_shu
19 Mar 2023, 23:30 #
Комментаторы поделились на 2 типа: похер на кота / Линетт эгоистка. Я допускаю, что в стрессовой ситуации от переживаний за своих близких сносит крышу и в какой-то степени «адекватно/нормально» пренебречь менее близким человеком ради любимого, НО! Нагло унести кота в надежде, что просто никто не заметит, это очень низкий поступок. Согласна про многое, что Линетт слабо уважает чувства других или делает выводы, когда уже становится поздно, а зато о ее переживаниях должны заботиться все, но не зависимо от мотивов и тд, как можно принять такое решение, когда ты умышленно рискуешь живым существом, которое безумно дорого другому человеку. Этот поступок очень отвернул от персонажа и оправдания ему нет. И в финальной сцене пробежали такие мысли: «карма настигла очень быстро». И коту, видимо, нужно спасибо сказать, ведь если бы он не выбежал в открытую дверь, не исключено, что в том подвале не выжила бы Линетт или Карен.
Алёнка1990
Алёнка1990
PRO
02 Feb 12:20 #
В поступке Линнет по отношению к коту мне непонятно лишь одно - что, нельзя было этого кота посадить в переноске в ванну и накрыть таким же матрасом, каким с последствии накрылись Линнет и Маккласки? Ведь в начале серии она вроде предлагала просто отнести кота наверх из подвала.
Svetik_012
Svetik_012
13 Feb 15:44 #
Я бы не оставила своего кота/собаку одного в такой ситуации, им же тоже страшно, особенно от таких громких звуков, они же не понимают, что происходит, и бросить в таком состоянии? Моя собака боялась салютов, я всегда была рядом с ним всю новогоднюю ночь.
Том мог бы сам спрятаться в ванной, что более логично, он человек и мог бы о себе позаботиться.
Но оставлять животного одного в такой ситуации нельзя.
Jammm
Jammm
31 Mar 2023, 16:46 #
Серия - просто триллер полномасштабный. Хорошо хоть на ночь не смотрела. И невозможно не посмотреть следующую серию…
snorkelle
snorkelle
27 Apr 2023, 11:51 #
Какая же Линет с... Котика беззащитного решила выкинуть. Мерзкая бабенка. Эгоистка.
id452007705
id452007705
22 Aug 2023, 10:43 #
Очень сильная и эмоциональная серия получилась
kurbasovatati
kurbasovatati
30 Sep 2023, 13:12 #
Не смогла погрузиться в серию и сочувствовать Линетт, потому что она просто взяла и убила кошку, без всяких сожалений

Не то что бы их приглашали. Возможно, если кто-то аллергик, надо таблетки носить, и тд, и тп. Мерзкий поступок
salvus_angel
salvus_angel
08 Dec 2023, 19:05 #
Разве беременной можно обезболивающее? 😨
salvus_angel
salvus_angel
08 Dec 2023, 19:23 #
На счет концовки, понятно, что с Томом и детьми все в порядке, потому что в начале говорили, что погиб один муж, а это муж Габи
anastasia_l21
anastasia_l21
12 Dec 2023, 01:05 #
Вот это серия 🔥 сильно
Holy_essence
Holy_essence
14 Dec 2023, 11:56 #
Серия крутая. Сильная.
Интересно, я одна заржала, когда Сильвию сдуло ветром со словами «я ухожу» ? 😂
Svetik_012
Svetik_012
13 Feb 15:13 #
Несмотря на весь ужас этой серии, но в бы убила бы за своего кота, если бы какой-то левый человек вот так вот решил бы, что жизнь его члена семьи важнее, чем жизнь моего.
Можно было найти лекарство, у аллергиков оно должно быть, можно было спрятаться в другом месте.
Но никак не красть у человека его единственного близкого друга!!
Максимально мерзкий поступок Линнет
Amber_xx
Amber_xx
22 Apr 11:48 #
in the last episode, where Edie burned down Sue's house because CARL cheated on her, they all said it was never the man's fault. And now, why is Victor so mad at Carlos? Why did he tell him that if Gaby cheated with someone, he would kill that man? It's Gaby's fault, she got married, took an oath and all that. Carlos is a free man. but no one is bullying on this score .... here Iddy was wrong to be angry at Sue, because she was free, and then everyone didn't care
about the arrow.......
happy_unicorn
happy_unicorn
11 Jul 00:47 #
With normal stretching, prescribing an opioid analgesic, even to a pregnant woman, was well too improbable)
Oksana24
Oksana24
28 Jul 00:34 #
I remember that in one of the previous episodes Lynette mentions her cat. I thought it was strange at the time, because it had never been shown. So this twist with the neighbor's cat is complete nonsense. Lynette is one of my favorite characters, but her act pissed me off.
080585
080585
02 Aug 01:15 #
@Oksana24: They have a private house, it may be that some cat has been fed and you consider it your own, feed it, but at the same time it does not live with you in the house, but comes and goes. Then, it seems to me, the emotional connection is less. Well, her husband is clearly more expensive to her

Imho, I would like them to discuss this issue and find some convenient solution together. It turned out quite ugly here. And yes, the commentators are right that in this case Tom sat and choked instead of deciding, so to speak

My friend has a very strong allergy to fish: she can eat food in a restaurant that was fried in the same place as the fish, and very quickly her throat will swell, which may cause her to die. If Tom has something that just sitting out was an ABSOLUTELY stupid idea on his part — there are options to find them
Alyadness0
Alyadness0
13 Oct 16:12 #
How did Lynette get pissed off in this episode 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Mrs. McCluskey doesn't owe her anything at all, indeed they are not even friends and Lynette has only a consumer attitude towards her, if only she would sit with the children. she invited herself to the basement, and also dictates her terms with a strained smile. if you don't like something, wait out the hurricane with your offspring in your house. only the cat got hurt because of them 😭
and that high-pitched scream at the end 😖
Add a comment:
Ads